خبرهای داغ:

اختتاميه طرح هجرت گروه جهادي بسيج دانشجويي پاوه برگزار شد

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور پاوه گفت: كلاس هاي طرح هجرت گروه جهادي شهيد بهرام ولدبيگي بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور پاوه كه از اول مرداد ماه آغاز شدند، به اتمام رسيدند.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۹۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار کرد: کلاس های طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه که از اول مرداد ماه آغاز شدند، به اتمام رسیدند.

 

درخشان با بیان اینکه در طول این ماه 5 دوره از این کلاسها برای مناطق محروم پاوه برگزار شد افزود: این دوره های آموزشی در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد منبع د رآمد برای مردم روستا برگزار گردیند که در تاریخ 22 مرداد نیز اختتامیه آنها برگزار شد.

 

وی گفت: در این دوره، کلاس آموزش خیاطی ،گیوه بافی ، کامپیوتر، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل ویزیت و داروی رایگان در روستاهای محروم برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده قرار است ، مسئولین جهاد کشاورزی و صنایع دستی با برگزاری آزمون ،برای افرادی که این دوره های آموزشی را طی کرده اند، تسهیلات خود اشتغالزایی ارائه دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار این دوره ما به مرمت و بهسازی حیاط مدرسه میرعبدلی که از وضعیت مناسبی برای دانش آموزان برخوردار نبود،نیز اقدام کرده ایم.

 

ارسال نظرات