خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 111 پروژه در هفته دولت

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از افتتاح و کلنگ زنی 111 پروژه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۶۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس، معاون استاندار و فرماندار ویژه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد:در هفته دولت 109 پروژه عمرانی با اعتبار تقریبی 47 میلیارد تومان افتتاح و 2 پروژه عمرانی با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد که مجموع پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی 111 پروژه با اعتبار 49 میلیاردو 600 میلیون تومان است.

عبدالقدیر کریمی افزود : همچنین 99 پروژه اقتصادی با اعتبار 20 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح خواهد شد که مجموعا 432 نفر در تمام این پروژه ها اشتغالزایی خواهند شد.

وی ادامه داد : پروژه شاخص ما در حوزه بهداشت و درمان راه اندازی بخش دیالیز، بخش ccu و اطفال بیمارستان خاتم النبیاء با اعتبار 8 میلیارد تومان خواهد بود. البته در بخش داشلی برون نیز پروژه های زیادی افتتاح خواهد شد.

کریمی تصریح کرد : مهمترین برنامه هفته دولت در روز یکشنبه هفته آینده با حضور وزیر محترم کشور است که شورای اداری سه شهرستان گنبد ، کلاله و مراوه تپه در دانشگاه گنبدکاووس برگزار خواهد شد و برای اولین بار در قالب مدل ابتکاری این کارت صورت خواهد گرفت و این مراسم از ساعت 5/8 تا 5/10 ادامه خواهد داشت و بعد از با حضور وزیر محترم کشور نشست با علما ، نخبگان و معتمدین اهل سنت و شیعه سه شهرستان در دانشگاه آزاد خواهیم داشت.

وی رویکرد برگزاری چنین برنامه را اینطور تشریح کرد : رویکرد برگزاری شورای اداری سه شهرستان و افتتاح متمرکز پروژه های گنبدکاووس با بیان اقدامات و زحمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته است و رویکرد نشست علما اهل شیعه و سنی در جهت توسعه شهرستانهای گنبد  ، کلاله و مراوه تپه و محوریت وفاق ، همدلی و وحدت و استفاده از تمام ظرفیت ها موجود شهرستانها و شناسایی انان و بررسی راهکارهای مناسب برای توسعه این شهرستانها است.

کریمی اظهار داشت : همایش مدیران مدارس ، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی ، نشست صمیمی با جوانان فعال و نخبه ، همایش ائمه جماعات ، همایش تحکیم بنیان خاناوده و یک روز کاری در داشلی برون از مهمترین برنامه های هفته دولت است.

وی خاطرنشان کرد : سعی کردیم برنامه های امسال متاثر از تجربیات بنده و همکاران در دوران مدیریتی در استان به عنوان متوالی ارزیابی برنامه های هفته دولت طی 2 سال گذشته باشد. و طی بررسی آسیب ها و معایب ، تلاش در برگزاری بهترین برنامه ها در حد وسع شهرستان بود.

کریمی اضافه کرد : انشاء الله بتوانیم در یکسال باقیمانده به کمک خداوند از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت ارائه عملکرد شایسته استفاده نمائیم و خدمات سه سال گذشته دولت تدبیر و امید را به کمک اصحاب رسانه اطلاع رسانی کنیم.

وی خطاب به خبرنگاران بیان کرد : بنده خبرنگاران را به تمام معنا بازوان توانمند حوزه مدیریتی شهرستان می دانم و اعتقادم این است که خبرنگاران جمعی از نخبگان ، اندیشمندان هستند که توجه به نیازها و دغدغه مردم را دارند و جز انعکاس مسائل و مشکلات مردم دغدغه و وظیفه ای بر خود تعریف نکردند.

وی افزود : شما خبرنگاران کمک کنید تا در یک فضای دوستانه ، منطقی و واقع بینانه از یکدیگر انتظاراتی داشته و با کمک یکدیگر در شزرایطی از زمان که حساسیت منطقه ای ، بین المللی و مشکلاتی در تمام حوزه ها وجود دارد بتوانیم خادمان صادق ، خالص و تاثیرگذار باشیم.

کریمی گفت : جهت فراهم شدن بستر مورد نیاز برای سزمایه گذاری ، تیم و مجموعه ای در فرمانداری طراحی شده است و رد این تیم قرار است از دستگاههای مرتبط با سرمایه گذاری نیز کمک بگیریم و این تیم وظیفه دارد تمام استعلامات مورد نیاز سرمایه گذاران را در تمامی ادارات مربوطه انجام و موانع موجود را رفع نماید تا شرایط لازم برای سرمایه گذاری ایجاد گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها