خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان گرگان عنوان کرد؛

فضای عظیم و ماندگار در تاریخ استان گلستان با حضور خانواده شهدا در اجلاسه 4 هزار شهید

صبح امروز در شهرستان گرگان نخستین تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به مادر و همسر خانواده شهید یحیی عامریان و دوست محمدیان تقدیم شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۳۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صبح امروز در شهرستان گرگان نخستین تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به مادر و همسر خانواده شهید یحیی عامریان و دوست محمدیان تقدیم شد.
 
قرار است تا زمان برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تندیس این اجلاسیه به تمامی شهدا استان اهدا شود و امروز نخستین تندیس شهدا به خانواده شهید عامریان و دوست محمدیان در شهرستان گرگان اهدا شد.
 سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان، در آیین مراسم اهدای تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به خانواده شهید یحیی عامریان و در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: تا زمان برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به خانواده یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان تندیس شهدا اجلاسیه اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه هر تندیس به نام یک شهید است، یادآورشد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در25 آذر ماه سال‎جاری برگزار می‎شود.
فرماندار گرگان با بیان اینکه از دیدگاه‎های خانواده شهدا در راستای هر چه با شکوه‎تر برگزار شدن این مراسم استفاده خواهیم کرد، گفت: هدف از این دیدارها تکریم خانواده شهدا است و چنانچه خانواده شهدا در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه نقطه نظراتی داشته باشند در راستای برگزاری باشکوه‎تر این مراسم بکار می گیریم.
حسینی ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با حضور خانواده شهدا در مراسم بزرگداشت اجلاسیه 4 هزار شهید شهرستان گرگان یک فضای عظیم و ماندگاری در تاریخ استان گلستان به ثبت برسانیم.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها