خبرهای داغ:
مسؤل بسیج طلاب استان گلستان؛

شهدا با عظمت خود مایه افتخار خود و نظام هستند

مسؤل بسیج طلاب استان گلستان در مراسم یادواره شهدای ورزشکار بندرترکمن با اشاره به عظمت مجالس شهدا و ذکر برکات آن اظهار داشت: شهدا با عظمت خود مایه افتخار و عزت نظام هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۵۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت الاسلام علیرضا ریاحی با اشاره به اینکه برکت خون شهدا موجب چه اتفاقاتی در کشور شده است افزود:بی شک روح شهدا،انقلاب اسلامی را مدیریت می کند به نحوی که دوستان و دشمنان انقلاب خاصه کشورهای سخیف،بی عقل عربی که به ادعای خود مسلمان هستند قصد نابودی سوریه را داشته اما با وجود سربازان دلاور و مدافع حرم و حضور پربرکت شهدای منطقه به هیچ یک از اهداف پلید خود نرسیده و دچار سرگردانی شده اند.

سخنران ویژه مراسم یادواره شهدای ورزشکار بندرترکمن تصریح کرد:با وجود تجهیزات فراوان استکبارکه در جبهه های داعش تکفیری با گروه بندی های خاص خود به دنبال نابودی و براندازی سوریه و حامیان انقلاب اسلامی هستند هنوز در مرداب سرگرانی های خود دست و پا زده و آرزوی نابودی سوریه را به گور خواهند برد.

وی خاطر نشان کرد: در جبهه تکفیری همه به دنبال آن هستند تا سوریه را از بین ببرند اما به برکت خون شهدا ،سوریه همچنان ایستاده و نماد استقامت دلاور مردان مقاومت است. لذا عزتی که شهدا به هر منطقه ای می دهند قابل تصور نیست.

مسول بسیج طلاب استان گلستان با اشاره به دیدار به یادماندنی رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب و عزت و افتخار ایران بیان کرد: پوتین در این ملاقات به نحوی شیفته وجود معنوی رهبر معظم انقلاب شده بود که پس از این دیدار به صراحت اعلام کرد تاکنون ملاقاتی به این عظمت در این سطح ندیدم لذا شهدا با پیروی از رهبر و مقتدایشان همواره حامل عزت و افتخار برای کشور بوده اند.

وی یادآور شد: شهدا با عزت آفرینی خود اقتدار بی مثالی را نصیب ایران کردند که قابل وصف نیست لذا باید قدر این انقلاب و رهبر فرزانه آن را بدانیم و همواره در مسیر شهدا و پیامهای با ارزش و پرمحتوای آنان قرار گیریم تا دچار لغزش و فراموشی نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها