خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

آموزش صنایع دستی و فنی و حرفه ای در راستای اقتصاد مقاومتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: آموزش صنایع دستی و فنی و حرفه ای در راستای اقتصاد مقاومتی و از تاکیدات امام خامنه ای(حفظه الله) است لذا باید در طول سال تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی در اختتامیه طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت سجیه و کانون فرهنگی هنری مسجد امام صادق(علیه السلام) بیرجند با تقدیر ازدست اندرکاران و مربیان این طرح اظهارداشت: مربیانی که آموزش صنایع دستی و فنی و حرفی وقرآن به کارآموزان می آموزد هنر ایرانی اسلامی ومفاهیم قرآنی را نشر می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه امید واریم آموزش صنایع دستی ، فنی و حرفه ای و قرآنی در طول سال ادامه یابد، گفت: تداوم این گونه آموزش ها و حرفه ها در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید براینکه امام خامنه ای(حفظه الله) تاکید فراوانی بر اقتصاد مقاومتی و ولید ملی دارند ، ادامه داد: می توان با اموزشهای لازم در جهت تولید ملی گام برداشت و برای افراد علاقمند اشتغال ایجاد کرد.

گفتنی است کلاسهای طرح جوانه های صالحین پایگاه مقاومت سجیه با همکاری مسجد و کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بیرجند به مدت دو ماه با حضور بیش از 250نفر متربی در رشته های قرآنی، تصحیح خوانی نماز و احکام ، صنایع دستی، فنی و حرفه ای، فرهنگی ورزشی برگزارشد.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم اختتامیه از مربیان و متربیان برگزیده شرکت کننده تقدیرشد.

در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر کل موسسه سراج و هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع)به همراه متربیان خواهر و برادر شرکت کننده در کلاس ها حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از کلاس های برگزارشده برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار