خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب:

توهین به مدیران خلاف قانون و شرع است

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: توهین به مدیران غیرقابل قبول و برخلاف قانون و شرع مقدس است اما انتقاد ضروری و لازمه پیشرفت است
کد خبر: ۸۷۳۴۳۱۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، حجت الاسلام والمسلین سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: ما چون دلسوز کشور و نظام هستیم وظیفه خود می دانیم هر جا که مصلحت دیدیم از مدیران انتقاد کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: یکی از خصلت های شهید رجایی چه در دوران مسئولیت و چه در زندگی شخصی ساده زیستی بود که امام نیز همواره به آن تاکید داشتند و در مورد ساده زیستی می فرمایند مصیبت هایی که ملت ها می کشند از این است که متصدیان امورشان از اشراف جامعه و در پی زیاد کردن ثروت خود هستند.
وی با تجلیل از سیره زندگی شهید رجایی نیز بیان داشت: شهید رجایی مصداق زیبای رای ملت به انقلاب هستند که توانستند با تکیه بر همین ساده زیستی مورد قبول امت قرار بگیرند، امروز هم کمترین انتظار مردم از مسئولیت امتداد راه شهید رجایی به عنوان الگوی مدیریت انقلابی است.
وی با اشاره به تلاش برای تحقق عملی شعار امسال رهبری گفت: کار کردن در اسلام عبادت است و دلیل نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب این است که تقدس کار کردن جا بیفتد تا بتوانیم با تلاش و کوشش جامعه ای الگو برای جهانیان را محقق کنیم.
ارسال نظرات