خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

شهیدان رجایی و باهنر 2 اسوه علم و تقوا بودند

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شهیدان رجایی و باهنر 2 اسوه علم و تقوا و یار دیرین انقلاب بودند که به دست منافقان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری درخطبه های نمازجمعه این هفته سرپل ذهاب با بزرگداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: دشمنان ومنافقان در اوایل انقلاب حرکت های بسیاری را برای متزلزل کردن انقلاب اسلامی انجام دادند و برای رسیدن به اهداف و مقاصد پلید خود بسیاری از شخصیت های نظام را به شهادت رساندند.
وی اظهار کرد: امروز آن هایی که خود کافر و بی دین بوده و به پرورش تروریست ها مشغول هستند، ایران اسلامی را که بزرگترین قربانی تروراست متهم به تروریستی بودن می کنند.
صفدری گفت: ایران اسلامی هرگز تفکر تروریستی و اقدام های خرابکارانه را قبول ندارد وهیچ وقت برای رسیدن به اهداف خود از گروه های تروریستی استفاده نخواهد کرد.
خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز نیز بزرگترین گروه تروریستی منطقه خاورمیانه زاییده آمریکا و اسراییل در کشورهای اسلامی است تا موجب تضعیف جبهه مقاومت وایجاد حاشیه ای امن برای رژیم صهیونیستی شوند اما به طور قطع این تفکر ریشه کن می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تصویب بانکداری بدون ربا در کشور اظهار داشت: دین اسلام در همه زمینه ها به خصوص بعد اقتصادی برای مسلمانان دارای برنامه اسلامی است تا جامعه از روش های اقتصادی غیراسلامی استفاده نکند.
ارسال نظرات