خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع مردم نهبندان:

تهاجم دشمن در ایجاد شبهات و زاویه دار کردن افراد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مواظب باشیم، تهاجم دشمن در ایجاد شبهات و زاویه دار کردن افراد است، گفت: نباید دشمن را ضعیف بدانيم و هدفمان را فراموش کنیم .
کد خبر: ۸۷۳۵۱۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی، به مناسبت سالروز سفر امام خامنه ای(حفظه الله) در سال 78 به شهرستان نهبندان صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان به این شهرستان سفر کردند و با استقبال گرم مردم و مسئولین قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضاعبادی در اجتماع بزرگ مردم در مصلی امام علی(علیه السلام) نهبندان اظهارداشت: قرآن کتاب عبادت است و باید از داستان های آن درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : امروز آمریکا شیطان بزرگ است و در شرایطی که ما اسلام ناب داریم آنها حوزه های علمیه را در زمان پهلوی تعطیل کردند و رضاخان را روی کار آوردند و آنها غارت های زیادی از مردم در بخش های مختلف انجام دادند.

وی با بیان اینکه شاه همه دوران خدمتگزار آمریکا و انگلیس بودند و برای کوچکترین امورات از آنها اجازه می گرفتند، افزود: درباره جنایات پهلوی باید کتابها نوشته شود، اما مردم برمبنای دین و رهبری دین قیام کردند.

عبادی با تاکید براینکه باید مواظب باشیم، تهاجم دشمن در ایجاد شبهات و زاویه دار کردن افراد است، ادامه داد: انقلاب اسلامی معجزه الهی بود و حفظ آن شرط است و نباید با هوای نفس که پروژه دشمن است در این زمینه مشکلی پیش بیایید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید دشمن را ضعیف بدانيم و هدفمان را فراموش کنیم براساس کارشناسی های اسلامی ما بهترین قانون اساسی را داریم

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها