خبرهای داغ:
معاون امور هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار؛

وظیفه دولت خدمت به مردم است

معاون امور هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار گفت : هر دولتی که به مردم خدمات رسانی بیشتری انجام دهد از اقبال بهتری برخوردار خواهد بود و وظیفه دولت خدمت به مردم است.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر، ربیعی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان آزادشهراظهار کرد : مزیت شناسی منطقه ای یکی از عوامل موثر در موفقیت اقتصاد مقاومتی است زیرا در هر منطقه شرایط متفاوت است و باید شرایط محلی و منطقه ای حفظ شود و برای ورود به این کار باید برنامه و نقشه راه داشته باشیم.

 وی ادامه داد : باید شاخص و مزیت هر منطقه احصاء و ابلاغ شود و در این مزیت شناسی کارگاه آموزشی گذاشته و اعتبارات در مسیری هزینه شود که ارزش افزوده ایجاد گردد که استفاده از ظرفیت منطقه بسیار مهم است.

معاون امور هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد : برای ورود به اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ سازی صورت گیرد و به صورت همه جانبه بخشهای زیرین جامعه و آحاد ملت بخصوص خانواده در نظر گرفته شود.

 ربیعی در زمینه اقتصاد مقاومتی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی را باید جدی گرفت و آنرا فقط یک شعار یا کار تشریفاتی تلقی نکرد بلکه باید به صورت مستمر و دائمی صورت گیرد تا زمانی که اقتصاد ما مقاوم شده و در قبال تحریم ها و مشکلات در مسیر انقلاب بتوانیم مقاومت کنیم.

وی تصریح کرد : در استان یک هزار و 147 پروژه عمرانی و اقتصادی با یکهزار و 715 شغل در هفته دولت افتتاح خواهد شد که بخشی از این پروژه ها در شهرستان آزادشهر می باشد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در این مراسم گفت : همزمان با هفته دولت ، 224 پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

حبیب شفاهی افزود : اعتبار این پروژه ها 45 میلیارد تومان و 230 نفر اشتغالزایی خواهد شد که مهمترین پروژه افتتاح شده هتل الماس با اتبار 10 میلیارد تومان و اشتغالزایی 30 نفر است که با تکمیل آن این اشتغالزایی به 80 نفر خواهد رسید همچنین کارخانه کارتن سازی با اعتبار 20 میلیارد تومان و اشتغالزایی 100 نفر در فاز اول است.

وی تصریح کرد : مرکز بهداشت و درمانی روستایی قورچای با اعتبار 400 میلیون تومان و تحت پوشش قرار دادن 6 هزار و 500 نفر از اهالی روستاهای اطراف، افتتاح 80 واحد مسکن مهر نگین شهر با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و ساختمان اداری شهرداری نوده خانودوز با اعتبار 600 میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاحیه است.

شفاهی ادامه داد : در زمینه گازرسانی فعالیتهای خوبی صورت گرفته است که گازرسانی از روستای کاشیدار به تیل آباد با اعتبار 12 میلیارد و 700 میلیون تومان انجام شده است و کل پروژه های گازرسانی شهرستان آزادشهر 24 میلیارد تومان است. آنچه انسان را جاودانه می نماید ذکر و یاد نیک از او است و آدمی با سیره و خدمات خوب بعد از مرگ جاودانه خواهد شد.

آخوند ابوبکر خوجملی افزود : امام راحل با سیره نیک و دعوت به اسلام و بیداری و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه جاودانه ماند.

وی ادامه داد : به برکت مجاهدتهای امام راحل و خلف صالحش مقام معظم رهبری و شهدای ابران اسلامی با وجود آتش در اطراف کشور ما ایران در گلستان امنیت قرار دارد.

آخوند خوجملی تصریح کرد : مدیران با کمک به اقتصاد مقاومتی می توانند نقش موثری داشته باشند و برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی هر خانه باید تبدیل به یک کارخانه تولیدی شود که با استانداردسازی بازاریابی می تون کمک شایانی به اقتصاد مقاومتی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها