خبرهای داغ:

رزم‌نمایش «با افلاکیان» در کرمانشاه اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رزم نمایش با افلاکیان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۱۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ بهرام میرزایی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رزم‌نمایش با افلاکیان با محوریت عملیات مطلع‌الفجر همچون سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس در پادگان توحید کرمانشاه اجرا می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری مراسم رژه با مسئولیت ارتش و هماهنگی نیروهای سپاه، نیرو انتظامی و بسیج خبر داد و عنوان کرد: گلباران مزار شهدا و حضور راویان در مدارس و دانشگاه‌ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان از مهم‌ترین برنامه‌های استان است.

میرزایی با اشاره به اینکه مراسم گرامی‌داشت مسلم‌بن‌عقیل با مهمانی از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: افتتاح یادمان مطلع‌الفجر در هفتم مهر ماه در گیلان‌غرب، کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح مرکز روایی بسیج یا انیمیشن با عنوان فرهنگ‌سرای فارسی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی برای هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: همکاری در برگزاری گردهمایی بانوان، هیئت‌ها و جوانان، برگزاری یادواره در سطح تمام شهرستان‌های استان، گرامی‌داشت روز پیشکسوتان در روز چهارم مهر ماه از دیگر برنامه‌های سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات