خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس؛

شرط اول داشتن حکومت انقلابی وجود دولت اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت:شرط اول داشتن حکومت انقلابی وجود دولت اسلامی است که با اجرا شدن دولت اسلامی در کشور بسیاری از مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد .
کد خبر: ۸۷۳۵۶۴۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان گنبدکاووس با رویکرد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:شرط اول داشتن حکومت انقلابی وجود دولت اسلامی است که با اجرا شدن دولت اسلامی در کشور بسیاری از مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد که علی رغم تلاش و کوشش متأسفانه تا کنون دولت انقلابی و اسلامی نداشتیم.

 علی لشکر بلوکی افزود:دو شاخصه اصلی تشکیل مجمع شهرستان در این نشست ها،مطالبه گری و گفتمان سازی فرامین مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:یکی از دغدغه های موجود عدم مشخص بودن متولی گفتمان انقلاب و آرمان انقلاب است که مشخص نیست به عهده چه نهادی میباشد و بجز تریبون نمازجمعه که بصورت سلسله وار گفتمان و آرمان های انقلاب را تبیین میکند دستگاه دیگری بصورت حقیقی و میدانی در این حوزه کاری انجام نداده است.

لشکر بلوکی مهم ترین نقاط ضعف مجمع شهرستان را واکاوی برشمرد و گفت:برای رسیدن به اهداف مجمع ابتدا بایدخودمان را واکاوی نموده و فعالیت های بعضی از حوزه ها بخصوص حوزه فرهنگی را بررسی نماییم زیرا دشمنان با حرکات نظام مند و هدف مند در حوزه فرهنگی حرکت کرده ولی ما با حرکات دورانی در این حوزه صرفا اتلاف وقت و سرمایه داریم.

وی اظهار داشت:برای رسیدن به آرمان های انقلاب و اهداف گفتمان انقلابی و رسیدن به دولت اسلامی نیاز به دولت مطلوب و پیش برنده داریم.باید در کارگروه های تخصصی تولید فکر و ایده و تبیین صورت گیرد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطر نشان کرد:یکی از مشکلات مهم در حال حاضر در صحنه جنگ نرم کمبود نیروی انقلابی تأثیر گذار است که باتوجه به عرصه گسترده،موضوعات متفاوت و آسیب های رو به گسترش باید به هنگام و مؤثر اقدام شود که نیروهای انقلابی تأثیر گذار بیشتری نیاز است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گنبدکاووس گفت:هدف بسیج خدمت به مردم و مناطق محروم است و بسیج میتواند بازوان خوبی برای خدمتگذاران انقلاب باشد.

 محمدحسین رحیمی اهداف بسیج در راستا محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری برای رسیدن به جامعه اسلامی را استفاده از ایده ها و افکار بسیج،تولید فکر و ایده برای رسیدن به اهداف والا بسیج و شناسایی ظرفیت ها و تبدیل آن به فعل دانست و افزود:مطالبه گری به حق نخبگان و بسیجیان از مسئولین نظام استان و شهرستان را از دیگر اهداف مجمع بسیج شهرستان نام برد. رحیمی ادامه داد:شکل گیری منطقه آزاد تجاری میتواند فرصت خوبی برای منطقه باشد و کارگروه های مجمع شهرستان برای نقش آفرینی وارد عمل شده و از ظرفیت های فرهنگی و تجاری استفاده بهینه نمایند.

وی تصریح کرد:کارگاه توانمند سازی ارکان بسیج به تعداد 62نفر در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در آن شش جلسه شورای هماهنگی بسیج اقشار و یازده کارگروه موضوعی و تخصصی نیز برگزار شده است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت:امروز توسعه کشور از معبر اقتصاد مقاومتی است و باید این معبر را بگذرانیم و برای گذراندن این معبر تولید فکر و ایده نیاز است که اگر مردم در راستای ایده ها مطالبات خود را بخواهند تبدیل به گفتمان خواهد شد.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود:باید در حوزه اقتصاد مقاومتی از درون بجوشیم و وقت بگذاریم زیرا با سهل انگاری و بی توجهی کارها پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد:مشکلات بسیاری را از اوایل انقلاب تا کنون پشت سر گذاشتیم و مهم ترین نشانه پیروزی ما ماندن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رییس کارگروه اقتصاد مقاومتی گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون جلساتی برای هماهنگی و برنامه ریزی در کارگروه شهرستان جهت رشد و شکوفایی اقتصاد شهرستان برگزار شده است.

سید رضا حسینی افزود:با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان گنبدکاووس سه پیشنهاد در جهت تولیدات شهرستان و برند سازی آن عنوان شده است که میتوان به فناوری شیر شتر،صنایع دستی و بسته بندی سیفی جات اشاره کرد که باتوجه به 10هزار نفر قالیباف در شهرستان گنبدکاووس که 4هزار نفر آن تحت پوشش بیمه هستند میتوان از آن به عنوان قطب شهرستان یاد کرد.

وی تصریح کرد:جهت فناوری شیر شتر طرح هایی در دست اجرا است که قابل افزایش است که بین 30تا50 میلیون تسهیلات بانکی اعطا خواهد شد.همچنین 3تا30میلیون تومان نیز جهت اشتغال زایی در عرصه هایی چون:پرورش قارچ،جاجیم بافی،عروسک بافی و غیره پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها