مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله

گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناطق محروم اعزام شد

مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله از اعزام گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور انجام خدمات بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم بخش هفت چشمه نورآباد لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۴۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در قالب گروه جهادی به منظور انجام خدمات بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم بخش هفت چشمه نورآباد لرستان اعزام شدند.

شاه‌نظری مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به اعزام این گروه جهادی گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک متشکل از ماما، مشاوران، پرستاران و بیش از شش پزشک به مدت 10 روز در روستاهای مناطق محروم بخش هفت چشمه نورآباد لرستان در عرصه های پزشکی (معاینه، تجویز و توزیع دارو)، مشاوره خانواده و بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم یکی از وظایف ذاتی بسیج جامعه پزشکی که این گروه جهادی در همین راستا به مناطق محروم اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوهای جهادی با هدف گسترش سطح بهداشت و درمان در مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان است.

شاه‌نظری با اشاره به تعداد این گروه جهادی گفت: این گروه جهادی با ظرفیت 70 نفر که متشکل از 30 برادر و 40 خواهر است از امروز به مدت ده روز تلاش جهادی خود را در حوزه سلامت در مناطق محروم آغاز می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی پیش از ظهر امروز با زیارت قبور شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک عازم استان لرستان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات