رئیس بسیج مداحان استان تهران:

مداحان به «امربه معروف و نهی از منکر»‌ در رفتار و گفتار خود اهتمام بیشتری داشته باشند

رئیس سازمان بسیج مداحان استان تهران با تأکید بر لزوم حرکت مداحان در راستای ارزشهای اسلام و انقلاب گفت: مداحان به «امربه معروف و نهی از منکر»‌ در رفتار و گفتار خود اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

محمد حاج ابوالقاسمی، رئیس سازمان بسیج مداحان استان تهران درباره برگزاری همایش بسیج مداحان و مدیران هیئتهای استان تهران و شهرستان ری گفت: این همایش با توجه به نزدیکی به ایام محرم در راستای ترویج مسائل بصیرتی و رسالت خادمان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان تهران با بیان این مطلب که در این همایشها سعی در پیشگیری از ترویج سبکها، نواها و اشعار غیرمتعارف و دون شأن اهل‌بیت (ع) داریم، یادآور شد: مداحان اهل‌بیت (ع) باید اجرای امر به معروف و نهی از منکر را در افعال و گفتارشان جدی بگیرند و در راستای ارزشهای اسلام و انقلاب حرکت کنند.

حاج ابوالقاسمی با بیان اینکه در همایشها نیازهای روز مردم و جامعه مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد تا جهت‌دهی‌های لازم در این زمینه ارائه شود، خاطرنشان کرد: در همین همایشها برخی اهداف دشمنان در سطحی کردن و بی‌محتوا کردن اشعار خنثی شده است و امروز شاهد این هستیم که از آن معضلات نسبت به گذشته تاحدودی کاسته شده است.

ارسال نظرات