خبرهای داغ:
در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان گرگان مطرح شد:

به صدا در آوردن زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس و رژه موتورسواران در گرگان

در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار شد به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس ،پروژه مهر و اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان تاکید شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۴۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که ظهر امروز در اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار شد سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر اظهار داشت :در تعامل با بعضی از دستگاه های احساس نگرانی داریم اما با آموزش و پرورش چنین مشکلی وجود ندارد.

وی درادامه افزود : در سربازی خودمان کار سیاسی و حزبی انجام نمی دهیم.

مهاجر همچنین خاطر نشان کرد : علم زیاد است اما اگر این علم همراه با تربیت نباشد اگر تبدیل به مهارت هم شود فضای کاذبی ایجاد میکند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان نقش تربیتی آموزش و پرورش را مهم خواند و گفت : اگر آموزش و پرورش به نقش تربیتی خود درست عمل کند جامعه واکسینه و باور مند خواهد شد.

همچنین در این مراسم کشیری مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت : یکی از سیاست های آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل تربیتی ، اجتماعی است و باید ارزشهای اول انقلاب همچون ایثار و شهادت تقویت شود.

وی در ادامه بیان کرد : باید مبتنی بر اقتضائات قدم برداریم و این امر مستلزم همراهی و مشارکت همه دستگاه هایی است که با صداقت قدم بر می دارند.

کشیری همچنین ابراز داشت : معلمین معتمد ترین گروه مرجع هستند و می توانند کمک شایانی به نظام تربیتی صالحین داشته باشند.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان در پایان ابراز داشت: درد ما و سپاه مشترک است و در بحث های اجرایی هیچ ایرادی نداریم.

گفتنی است در این جلسه در به صدا در آوردن همزمان زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس ،رژه موتور سواران به مناسبت پروژه مهر و هفته دفاع مقدس ، دیدار از خانواده شهدا و پیشکسوتان و جانبازان آموزش و پرورش ، و اختتامیه طرح هجرت و برپایی یادمان شهدای دانش آموز تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها