خبرهای داغ:
در شهرستان مینودشت برگزار شد ؛

مراسم گرامیداشت هفته دولت/تصویر

به مناسبت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر مراسم گرامیداشتی با حضور مسئولین و یگان های نظامی و انتظامی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۳۷۰۹۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام قلی پور ضمن تبریک به دولتمردان و کارمندان دولت ، شهیدان رجایی و باهنر را  شاگردان امام خطاب کرد و گفت : امام (ره) می فرماید :"به من اگر خادم ملت بگویید بهتر است ". شهیدان رجایی و باهنر دو استوره و الگو در زمینه خدمت می باشند .

وی در ادامه با اشاره به این سخن حضرت علی(ع) در زمان رسیدن به  حکومت  افزود : من هنگامی که به خادمیت شما رسیدم چیزی جز اندکی  درهم و لباس مندرس که دست بافت خانواده ام است نداشتم، حال اگر در پایان کار من چیزی بیش از این داشتم ،من خائن هستم". منطق اسلام این است که انسان ها به میزان مسئولیتشان دارای معنویت و تقوا باشند تا در تصمیم گیری ها و اقدامات خود دچار انحراف نشوند.

حجت الاسلام قلی پور اذعان داشت : شهیدان رجایی و باهنر با وجود کوتاه بودن دوران خدمتگزاری  خود  اما  نام ، روش ، خدمات و جایگاه معنوی در عین جایگاه دنیوی آنها زبان زد خاص و عام است.

وی در ادامه افزود : این دو شهید والا مقام از میراث گذاران انقلاب بودند نه از میراث خوران.  آنها برای ما  ، خدمت گزاری ، ولایت پذیری ، تقوا در عین مسئولیت و اخلاق حسنه را به ارث گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها