مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه مطرح کرد

تائید محتوا پاسداری از مجاری تغذیه فکری و فرهنگی+تصویر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت ساوه با تاکید بر اهمیت و کارکردهای دفتر تائید محتوا و تائیدات شرعی در مجموعه سپاه گفت: کار تائید محتوا نظارت و پاسداری از مجاری تغذیه فکری و فرهنگی سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۶۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد صادق شعبان‌پور در کارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج از جمله شورای حوزه‌های مقاومت و مدیران فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج ساوه برگزار شد ضمن تبیین ضرورت تائید محتوا برای تمامی محصولات سمعی، بصری و مکتوب بسیج؛ گفت: تائید محتوا اندیشه‌ها را خالص می‌کند.

وی در این کارگاه با اشاره به اصولی که می‌بایست در بحث تائید محتوای فرهنگی در سطح بسیج و سپاه مورد توجه قرار گیرند، گفت: در راستای تحقق منویات و تدابیر مقام‌معظم رهبری و با هدف توانمندسازی مدیران فرهنگی بسیج، این کارگاه‌های آموزشی در زمینه محصولات فرهنگی برگزارشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت ساوه در این کارگاه با بیان اهمیت و کارکردهای دفتر تائید محتوا و تائیدات شرعی در مجموعه سپاه گفت: تائید محتوا صیانت بخشی از محصولات و فعالیت‌های فرهنگی و نظارت و پاسداری از مجاری تغذیه فکری و فرهنگی می باشد و به دنبال ارتقاء کیفیت محصولات، فعالیت ها و عرصه های فرهنگی است.

حجت‌الاسلام شعبانپور تصریح کرد: تائید محتوا اصول بنیادین محتوای فرهنگی سالم و تطابق ارکان با جذابیت ها و اسلوب فنی، آموزه های اسلام ناب، ارزش های انقلاب و با فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ترویج ارزش‌های اسلامی، انقلابی و اخلاقی است؛ رعایت شأن سپاه و بسیج و بسط و گسترش مطلوب‌ها و بایدهای اسلامی است و جلوگیری از اشاعه موارد غیراخلاقی و ترویج فرهنگ مبتذل غربی و تجمل پرستی است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات