پایگاه مقاومت شهدای زاویه رتبه برتر کشور در اجرای طرح "جوانه‌های صالحین"

شکوفایی استعدادهای نوجوانان در گرو آموزش‌های هدفمند+تصویر

جانشین فرماندهی سپاه زرندیه گفت: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدفمندی آموزش‌ها،شکوفاسازی استعدادهای نوجوانان و جوانان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۲۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسن باقری امام جمعه زرندیه در مراسم اختتامیه طرح "جوانه‌های صالحین" که در پایگاه مقاومت شهدای زاویه برگزار شد به تاکید بر ضرورت تبیین برنامه‌ریزی برای پر کردن ساعات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: با توجه به تلاش دشمنان در تهاجم فرهنگی سازمان یافته علیه جوانان می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب از تمامی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، امکانات و فضاهای فرهنگی و ورزشی در راستای بهینه‌سازی اوقات فراغت و مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کنیم.

وی برنامه‌های اوقات فراغت بسیج را یکی از راه‌های مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن برشمرد و گفت: در این جنگ فرهنگی در مقابل هجمه های دشمن در عرصه‌های گوناگون فرهنگ و اقتصاد به وظیفه خود عمل کنیم و دشمن را در جهت رسیدن به هدفش ناکام کنیم.

در ادامه مراسم سرگرد پاسدار علیپور جانشین فرماندهی سپاه زرندیه شعار محوری، طرح جوانه‌های صالحین را «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» بیان کرد و افزود: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدفمندی آموزش‌ها،شکوفاسازی استعدادهای نوجوانان و جوانان اجرایی می‌شود.

پایگاه مقاومت شهدای زاویه بنا بر گزارش عملکرد ارائه شده در بخش‌های مختلف از جمله کلاس‌های تقویتی دروس ریاضی، فیزیک و شیمی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام، آموزش والیبال، فوتبال و تنیس روی میز، کلاس آشنایی با مبانی کامپیوتر و در خلال این کلاس‌ها برگزاری نشست‌های روشنگری و هیئت‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود رتبه اول را در سطح استانی و کشوری در زمینه‌های فرهنگی و مجازی و صالحین را کسب کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات