خبرهای داغ:
آیت الله علوی گرگانی:

انقلاب اسلامی دست استکبار را قطع و سبب استقلال کشورمان شد/برخی در حال پایمال‌کردن حق مردم هستند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه برخی در داخل در حال پایمال‌کردن حق مردم هستند، گفت: مردم در حال کار و فعالیت و تلاش برای پیشرفت ایران هستند اما برخی افراد بدون توجه به این موضوع اقدام به خوردن حق مردم می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
انقلاب اسلامی دست استکبار را قطع و سبب استقلال کشورمان شد/برخی در حال پایمال‌کردن حق مردم هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار کارکنان شرکت پتروشیمی نوری عسلویه اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی نفت و گاز و درآمدهای کشورمان در اختیار غرب قرار می‌گرفت و ملت ایران هیچ‌گونه اراده‌ای از خود نداشت. 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار انقلاب اسلامی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) امروز ملت ایران روی پای خود ایستاده و در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار از کشورمان کوتاه شد، گفت: متاسفانه برخی در داخل در حال پایمال‌کردن حق مردم هستند، مردم در حال کار و فعالیت و تلاش برای پیشرفت ایران هستند اما برخی افراد بدون توجه به این موضوع اقدام به خوردن حق مردم می‌کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کشور تصریح کرد: مسئولان باید دلسوز باشند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: اگر در جایی دچار مشکل و ضرر شدید، به خداوند پناه ببرید و از خداوند بخواهید کمک کند و این موضوع را بدانید که خداوند تنها یاری دهنده انسان است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: خداوند نعمت‌های زیادی را به انسان داده ‌که باید شاکر آن باشیم، کوچک‌ترین اقدامی که برای شکرگذاری نعمت‌های الهی باید انجام دهیم و وظیفه همگان بوده، اقامه نماز است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر نیت الهی باشد خداوند پاداش آن را می‌دهد، اظهار داشت: باید خدمت و نیت همه کارهایمان در راستای کسب رضای الهی باشد، در راستای حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و امام زمان (عج) را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطر‌نشان کرد: نیتی که غیر‌الهی باشد انسان در ظاهر به آن می‌رسد اما در اصل هیچ چیزی به دست نمی‌آورد چون مهم‌ترین هدف کسب رضای خداوند است، اگر نیت انسان برای خداوند و رضای خدا باشد درکارها به موفقیت می‌رسد.
ارسال نظرات