خبرهای داغ:
با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش

گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور در قم برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور در روزهای 16 و 17 شهریور امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۸۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور در قم اظهار کرد: این گردهمایی در راستای سیاست‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و به منظور تدوین اهداف و برنامه‌های سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور از 15 شهریور وارد استان می‌شوند تا در این گردهمایی کشوری که روزهای 16 و 17 شهریور برگزار می‌شود شرکت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور برای نخستین بار در قم برگزار می‌شود، گفت: این گردهمایی با هدف بررسی روند اجرایی پروژه مهر در حوزه تربیت بدنی و سلامت با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و تبیین سیاست‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونان سراسر کشور در زمینه برنامه‌های در حال اجرا و آینده نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند.

رمضان‌بیگی یادآور شد: در این گردهمایی 32 نفر از معاونان تربیت بدنی و افراد حوزه ستادی، مدیران کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، ‌مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل سلامت و بهداشت وزارت آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور حضور دارد.

گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش روزهای 16 و 17 شهریور در مجتمع فرهنگیان قم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات