خبرهای داغ:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

کسانی که می‌گویند حقوق‌های نجومی قانونی بوده رفیق "دزدان" هستند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه حقوق‌های نجومی را ظلم بزرگی به نظام و مملکت عنوان کرد و گفت: افرادی که می‌گویند این حقوق‌ها قانونی بوده، رفیق دزدان هستند.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۹۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حقوق‌های نجومی را ظلمی بزرگ و عاملی برای خدشه‌دار کردن چهره نظام عنوان کرد و گفت: قطعا کسانی که این حقوق‌ها را دریافت کردند و می‌دانستند حقشان نیست، خائن به نظام هستند.

وی افزود: این افراد نه تنها به نظام، بلکه به خون شهدا و آرمانهای امام راحل(ره) و درد و رنج‌های یک ملت خیانت کردند.

حسینی کیا با تاکید بر قاطعیت در برخورد با این افراد، گفت: مردم باید برخورد با این افراد را به عنوان یک حق مطالبه کنند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم از قوه قضاییه می‌خواهیم که با قاطعیت با این افراد برخورد کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رسالت قوه قضاییه برخورد جدی با این افراد است، گفت: دولت باید لیست این افراد را با نام آنها به قوه قضاییه و مردم معرفی کند و خواستار برخورد با آنها باشد.

حسینی کیا افزود: از طرفی دولت باید سریعا این افراد را از کار برکنار کرده و در هیچ پست و سمت دیگری قرار ندهد، زیرا کسی که خیانت کرده در هر پست و هر زمان دیگر هم می‌تواند دوباره خیانت کند.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در خصوص ادعای قانونی بودن دریافت این حقوق‌ها، گفت: افرادی که این ادعاها را مطرح می‌کنند خود رفیق دزدان هستند و انتظار می‌رود که دولت سریعا با این افراد برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: برای ما تفاوتی ندارد که افرادی که حقوق‌های نجومی گرفته‌اند در چه دستگاهی یا در چه قوه‌ای بوده‌اند و از قوه قضاییه می‌خواهیم تا قاطعانه با همه آنها برخورد کند.

ارسال نظرات