در واکنش به الحاق ایران به کنوانسیون حقوق کودک؛

نمایندگان مجلس منافع ملی را فدای ملاحظات سیاسی نکنند

در بیانیه بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در واکنش به الحاق ایران به کنوانسیون حقوق کودک چنین آمده است: این پروتکل به دلیل ماهیت سکولاریستی و ضدیت با مبانی اسلام و مصالح ملی دارای هیچ وجاهت شرعی و عقلانی نبوده از این‌رو مجدانه از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم که با دقت نظر این موضوع را بررسی و منافع ملی ما را فدای ملاحظات سیاسی نکنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در پی تصویب لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در هیئت دولت و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی برای تبدیل شدن به قانون، با صدور بیانیه ای نسبت به این اقدام هشدار داد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج ارزش است، و بسیجی مفتخر به آن

امام خامنه ای (حفظه الله)

در این بیانیه پس از بیان جمله‌ای از مقام‌معظم رهبری درباره بسیج چنین آمده است: ما شاهد آن بوده ایم که از آغاز مبارزات سیاسی و انقلابی علیه رژیم منحوس پهلوی تا به نتیجه رسیدن این انقلاب و حتی در دوران 8سال دفاع مقدس همواره این نوجوانان بسیجی غیور و غیرتمند بوده‌اند که با شور حسینی خود فریاد هیهات من الذّله سرداده‌اند و حماسه ای عاشورایی خلق کرده اند. وجود 36 هزارشهید دانش آموز خود گواه این مطلب است.

در این بیانیه نسبت به هشیاری مسئولین تاکید کرده و آورده است: حال که دشمن کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته و با تمام قوا قصد به زانو در آوردن این حکومت الهی را دارد، مسئولین و دولتمردان ما باید با بصیرت و آگاهی بیش از پیش و عمل به هنگام و با محور قرار دادن رهنمودهای امام خا منه ای (مدظله العالی)توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه نمایند.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: دولتمردان ما باید بدانند که استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با خونهای همین نوجوانان بسیجی است که با تقدیم جان خود همواره مدافع حریم این انقلاب بوده‌اند و در حال نیز سرمنشا تحولی بنیادین در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آینده خواهند بود.

در این بیانیه تامید شده است: ما شاهد آن هستیم در جنگ نرم که امام خامنه‌ای(حفظه الله)از آن به عنوان یک جنگ تمام عیار و نابرابر یاد می‌کنند، اصلی‌ترین محور فعالیت‌های دشمن برای به ابتذال کشاندن افکار و نگرش‌های جامعه، بخصوص قشر نوجوان است.

در ادامه بیانیه آمده است: حال که امام خامنه‌ای(حفظه الله) از بسیج به عنوان حصاری امن در برابر بسیاری از خطرات و تهدیدات یاد می‌کنند، لذا ما دانش‌آموزان بسیجی استان مرکزی هر لایحه‌ای که بخواهد نظام را چه در حال و چه در آینده از این ظرفیت عظیم علمی، فرهنگی محروم کند محکوم می‌کنیم.

در پایان بیانیه بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خاطرنشان شده است: بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون حقوق کودکان هم صدا با دیگر استان‌ها، ملحق شدن به این پروتکل را به دلیل ماهیت سکولاریستی و ضدیت با مبانی اسلام و مصالح ملی دارای هیچ وجاهت شرعی و عقلانی نمیداند و مجدانه از نمایندگان محترم مجلس میخواهد که با دقت نظر این موضوع را بررسی کرده و منافع ملی ما را فدای ملاحظات سیاسی نکنند.

والسلام علی من تبع الهدی

بسیج دانش آموزی استان مرکزی


ارسال نظرات