خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی:

دوره آموزش عادی به فعال 110 بسیجی برگزار شد / اجرای فراخوان انسجام گردان بیت‌المقدس

فرمانده حوزه شهید قربانی گفت: دوره آموزشی عادی به فعال 110 نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه و فراخوان حفظ انسجام گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت بسیج با حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۱۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
دوره آموزش عادی به فعال 110 بسیجی برگزار شد / اجرای فراخوان انسجام گردان بیت‌المقدس
حسن ضیایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق بسیج ده‌ها میلیونی اظهار کرد: باید برای حضور گسترده اقشار مختلف جامعه اسلامی در بسیج تلاش کنیم تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های بسیج باید با شور و نشاط ویژه دنبال شود، اضافه کرد: اکنون دشمن برای دوری جوانان و نوجوانان از بسیج برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است به همین علت پایگاه‌های بسیج باید با اجرای برنامه‌های متنوع جذاب در قالب قوانین و اصول به دنبال جذب حداکثری باشند.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم خاطرشنان کرد: دوره آموزشی عادی به فعال 110 نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه و فراخوان حفظ انسجام گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت بسیج با حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی به بازدید جمعی از مسؤولان ناحیه امام حسین(ع) از برنامه‌های مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه فراخوانی گردان و آموزش عادی به فعال بسیجیان، مربیان برجسته سپاه استان قم به موضوع‌های مختلف از جمله تاتیک و رزم انفرادی، صف جمع، حفاظت اطلاعات، پدافند غیر عامل، خود امدادی و جنگ افزار پرداخته‌اند.


ارسال نظرات