خبرهای داغ:
بیانیه؛

شهریور ماه ، میعادگاه وصال ستارگان پرفروغی از فرشیان است

شـورای همـاهنـگـی تبلیغـات اسـلامـی استان گلستان ، در آسـتانه‌ی فرا رسیدن سی و هشــتمیـن ســالگرد قیـام خونین یـوم ‌الله هفـدهم شــهریـور ، ( جمعـۀ ســیـاه ) ، باصدور بیانیه ای این روز بزرگ تاریخ ایران اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۱۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، شـورای همـاهنـگـی تبلیغـات اسـلامـی استان گلستان ، در آسـتانه‌ی فرا رسیدن سی و هشــتمیـن ســالگرد قیـام خونین یـوم ‌الله هفـدهم شــهریـور ، ( جمعـۀ ســیـاه ) ، باصدور بیانیه ای این روز بزرگ تاریخ ایران اسلامی را گرامی داشت.
در این بیانیه آمده است:شهریور ماه ، میعادگاه وصال ستارگان پرفروغی از فرشیان است که در آسمان رشادت و شهادت ، تا خدا اوج گرفتند و با عرشیان همراه و همگام شدند ، تا روشنی بخش راه اقتدار ، عزت و نهضت پرافتخار بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » باشند .
سلام بر حماسه‏سازان 17 شهریور؛ که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند. درود بر جوانان پاکدل و شیر زنان دریادل ، که روز خونین کربلای 17 شهریور 57 را ، به روز آغاز سقوط رسمی و علنی رژیم سفّاک ستمشاهی پهلوی تبدیل کردند و به درستی 17 شهریور، غریو خونین عاشقان شهادت ، طاغوت‏شکن وتاریخ‏ساز شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه ؛ ضمن تاکید بر اینکه هفدهم شهریور 1357 ، برگی زرین و غرورآفرین از دفتر خاطرات تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ایران است ، و با گرامیداشت یاد و نام و خاطرۀ شهدای بزرگوار این قیام تاریخ ساز ، از عموم مردم شریف و بزرگوار استان گلستان ، دعوت کرد تا با حضور انقلابی ، پرشور و گستردۀ خود در ویژه مراسم 17 شهریور که در سراسر استان لاله پرور و انقلابی گلستان برگزار می شود ، ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده و گذشته پرافتخار آن شهیدان را به عنوان چراغ راه آیندۀ خود قرار دهند و با بزرگداشت این گونه ایام الله و زنده نگهداشتن پیام های جاودانه و راهگشای آن ، کشور و نظام خود را از گزند حوادث و بلایای فتنه‌های آخر الزمان حفظ و انقلاب اسلامی خود را بیمه کنند.
در این بیانیه آمده است مراسم متمرکز شهرستان گرگان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه 17/06/95 در مسجد حضرت امیر(علیه السلام) گرگان برگزار می گردد .
 
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها