خبرهای داغ:
حجت الاسلام حیدری:

خطر عوامل نفوذپذیر از خود عامل نفوذ بیشتر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در شورای فاطمی گفت: خطر عوامل نفوذپذیر از خود عامل نفوذ بیشتر است.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۷۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه شورای همفکری  بسیج دانش آموزی ناحیه کرمانشاه با حضور حجت الاسلام حیدری مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه کرمانشاه ، مسئول مرکز بسیج دانش اموزی کرمانشاه، معاونت فرهنگی اموزش و پرورش ناحیه دو، فرمانده حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهر و دانش آموزان عضو شورا در پژوهش سرای دانش آموزی برگزار گردید.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به وضعیت کنونی دنیا گفت : دانش آموزان در این برهه از زمان به خصوص در مقابله با جنگ نرم نقش مهمی به عهده دارند

وی ریشه تمام مشکلات را خیانت بیان کرد و افزود: خطر عوامل نفوذپذیر از خود عامل نفوذ بیشتر است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به رهبری شایسته حضرت آقا  اظهار داشت: ما باید حول محور ولایت حرکت کنیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.


در ادامه خضریان عضو هیئت رئیسه مجمع همفکری استان رسانه را مهم ترین عامل آگاهی بخشی در عصر حاضر خواند و از دانش آموزان خواست که اطلاعات و آگاهی خود را نسبت به این موضوع بیشتر کنند و حضوری فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی داشته باشند.

خضریان همچنین با بیان اینکه امروزه شبکه های اجتماعی به نوعی ابزار جاسوسی در زندگی ما محسوب می شوند ابراز داشت:  می توان از این شبکه ها برعلیه دشمن استفاده کرد و از این طریق  آنها را خلع سلاح کرد.


در پایان دانش آموزان سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
ارسال نظرات