خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی نجفی در جمع پاسداران سپاه ناحیه گرگان ؛

سرکوب قیام 17 شهریور توطئه ای امریکایی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان در سالروز قیام 17 شهریور روز شهدا گفت :آنان که حلقه بگوش آمریکا بودند همراه با شاه ظالم ملت را به خاک وخون کشیدند.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۹۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان در جمع کارکنان این سپاه در سالروز قیام 17 شهریور و کشتار جمعی ازمردم به دست ماموران ستم شاهی پهلوی در سال 1357 اظهار داشت : آنان که حلقه بگوش آمریکا بودند همراه با شاه ظالم ملت را به خاک وخون کشیدند زیراملت دنبال آزادی و آزادی خواهی واستقلال این مملکت بودندو لذا با توطئه ای امریکائی دست به کشتار و به شهادت رساندن جمع زیادی از مردم شدند که این روز را به نام شهدا نام گذاری کرده اند.

وی درادامه افزود : این انقلاب ثمره خون شهدای عزیز است و افرادی برای شکل گیری این انقلاب همچون آیت الله قدوسی و طالقانی که به ابوذر زمان نیز معروف شد از جان خود گذشتند و فداکاری بسیاری کردند.

حاجی نجفی همچنین با اشاره به ترور دومین شهید محراب آیت الله مدنی که بدست منافقان کوردل رقم خورد گفت : در سال 1360 شخصیت تاثیر گذار و والای شهید مدنی مورد حمله خائنین به این ملت قرار میگیرد و او را در محراب نماز به شهادت می رسانند و امروز می بینیم که یاران با وفای امام پس از گذشت سالها زیادی که از شهادت آنها می گذرد هنوز در اذهان مردم ماندگارند اما در طرف مقابل منافقین امروز در کجا قرار دارند.

حجت الاسلام حاجی نجفی ادامه داد : منافقین امروز آواره هستند و برای بقای خود حاضرند هر کاری را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان در پایان خاطر نشان کرد : امروز جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که دشمنان نظام بر سر راه او ایجاد می کنند استوار است و این به برکت وجو رهبری دانا و حکیم است که این انقلاب را به خوبی هدایت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها