خبرهای داغ:

رمز ثبات نظام اسلامی نهادینه کردن فرهنگ شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، رمز بقا و ثبات نظام اسلامی را در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه توصیف کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۸۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ مسعود قنبری در آیین افتتتاح پایگاه فرهنگی شهدای بازی دراز در محل یادمان شهدای گمنام سرپل ذهاب، بر لزوم تبیین ابعاد شخصیت وجودی شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان از ترویج و نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در بین مردم واهمه دارد و برهمین اساس توجه به مقوله شهید و شهادت سلاحی بزرگ در برابر هجمه های بدخواهان نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: پایگاه فرهنگی شهدای بازی دراز با هدف شناسایی رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در محل یادمان شهدای گمنام سرپل ذهاب گشایش یافت که خود عامل مهمی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب اضافه کرد که این پایگاه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری از جمله مسابقه های قرآنی، نقاشی، پرداختن به برنامه های اقتصاد مقاومتی و غرفه شهدا سعی در شناسایی ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
سرهنگ قنبری ادامه داد: با برگزاری مسابقه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان می توان بستر و زمینه فعالیت قرآنی را در بین این قشر از جامعه گسترش داد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: غرفه اقتصاد مقاومتی این پایگاه سعی در ارایه راهکار و ایده برای بسترسازی برای فعالیت در این امر مهم و ضروری در جامعه دارد.
پایگاه فرهنگی شهدای بازی دراز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.
ارسال نظرات