گزارش تصویری

اختتامییه کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای پرندک

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای پرندک اختتامییه کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۵۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای پرندک اختتامییه کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین در حسینیه این پایگاه با حضور اعضای شرکت کننده در این طرح و سخنرانی استاد گرانقدر حاج سید احمد طباطبایی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید .

سید احمد طباطبایی در این مراسم به لزوم تبعیت از ولی و امام حاضر اشاره کرد و با بیان راه‌های جلوگیری از تفرقه افزود: از روایات نبوی استفاده می‌شود که تمسّک به کتاب و عترت است که می‌تواند انسان را از تفرقه دور ساخته و به خدا نزدیک کند.

وی افزود: خداوند سبحان می‌فرماید «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَلا تَفَرَّقُوا»؛ [1] «و همگی به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید.» 

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: از حدیث ثقلین استفاده می شود که قرآن و عترت به عنوان دو ریسمان خدا می توانند انسان را از گمراهی و ضلالت نجات داده و به حقّ و حقیقت و لقای الهی رهنمون سازند.

در پایان با حضور فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و همچنین نیروی انسانی حوزه به نفرات برتر این کلاس‌ها جوایزی اهدا گردید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات