برگزاری محفل انس با قرآن گرامیداشت شهدای منا

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: محفل انس با قرآن گرامیداشت شهدای فاجعه منا تحت عنوان «مهاجر الی‌الله» در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح استانی خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن کریم در شهرستان اراک برگزار می‌شود؛ این محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین‌المللی حاج جعفر فردی، قاری ممتاز کشوری حاج مجید جدیدی و حافظ خردسال استان احمدرضا آجلو برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک بابیان اینکه این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا است، گفت: این برنامه به هما حوزه شهید مدنی سپاه ناحیه مقاومت اراک در فردا بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید مصطفی خمینی(ره) بلوار قدس و مسجد چهارده معصوم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در کشور، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

پاسدار رضایی با اشاره به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به قرآن کریم در اراک از محافل انس با قرآن کریم گفت: انس با کلام الهی سبب قرآنی شدن کردار و رفتار انسان‌ها می‌شود.

وی افزود: قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات