خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

آل سعود نوکر مطلق آمریکا است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم منحوس آل سعود نوکر مطلق آمریکا است و فرامین اربابان مستکبر خود را پیاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۸۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه رژیم آل سعود را نوکر مطلق آمریکا و استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: رژیم منحوس و جنایت پیشه آل سعود اهداف و فرامین اربابان مستکبر خود را پیاده می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهدای فاجعه منا افزود: روی سران جنایتکار آل سعود به واسطه این جنایت بشری تا قیامت روسیاه خواهد ماند.

آیت الله علما بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود را سبب عزادار شدن مسلمانان در حادثه منا دانست و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهدای این حادثه غم انگیز با لباس احرام و لبیک گویان به ملاقات معبود شتافتند و در کنار جوار حق آرام گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری  رژیم آل سعود را شجره خبیثه ملعونه دانست و گفت: آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.

خطیب جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت دو سردار مدافع حرم کرمانشاه، آن دو بزرگوار را شهیدان راه حق و حقیقت و درستی دانست و بیان کرد: این مدافعان حرم برای دفاع از قرآن و اسلام جان خود را فدا کردند.

ارسال نظرات