برای اولین بار در کشور :

اولین دستگاه بازی واقعیت مجازی راه اندازی شد

مسئول کمیته ورزش های الکترونیک و فوتبال رومیز استان مرکزی از راه اندازی اولین دستگاه بازی واقعیت مجازی در کشور با حضور مسولین شهرداری و شورای شهر در اراک خبر داد .
کد خبر: ۸۷۴۳۳۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
محمد میرزائی مسئول کمیته ورزش های الکترونیک و فوتبال رومیز استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، مرکزی گفت : در این مراسم که تنی چند از مسولین شهرداری و شورای شهر حضور داشتند عنوان شد تاکنون دستگاه واقعیت مجازی در اراک و کشور وچود داشته که در این سیستم بیننده تنها در محیط مجازی فیلم قرار گرفته و اختیاری از خود ندارد اما بازی واقعیت مجازی برای اولین بار در کشور در اراک راه اندازی شده و کاربر خود در نقش اول بازی قرار گرفته و در محیط بازی ایفا نقش مینماید.
 
وی ادامه داد : این سیستم تنها چند ماهی نیست که در جهان بصورت کالای تجاری شده و برای اولین بار توسط گیم سنتر نیروانا وارد کشور عزیزمان ایران گردیده. این گیم سنتر با دارا بودن بازی های کنسول ps4 و بازی های pc زیر نظر کمیته ورزشهای الکترونیک استان مرکزی و هیات انجمن های ورزشی فعالیت مینماید. این گیم سنتر با هزینه ای بالغ بر نهصد میلیون ریال و توسط دو نفر از ورژشکاران فعال در عرصه گیم آقایان مریخی و نوازنی تاسیس گردیده است.
 
میرزائی افزود : در این راستا و با دارا بودن سه میز استاندارد فوتبال رومیز در این ورزش نیز فعال بوده و در اولین سال حضور در ورزش فوتبال رومیز استان و حضور تیم خوب این باشگاه و حضور در لیگ منطقه۲ کشور توانستند جواز حضور در لیگ یک کشور را کسب نمایند.
ارسال نظرات