خبرهای داغ:
پیشکسوت بسیج و سپاه در خراسان جنوبی:

باید فرهنگ ولایت مداری و دینی تبدیل به یک ارزش شود

پیشکسوت بسیج و سپاه در خراسان جنوبی گفت: همه ما باید فرهنگ ولایت مداری، دینی، اسلامی را در بین خودمان تبیین و تبدیل به ارزش کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۱۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد  در گردهمایی تبیینی- ترویجی فرهنگ نهادی که در جمع بسیجیان خوسف برگزار شد به اهمیت وجود سپاه و بسیج پرداخت و اظهارداشت: پاسداران اوایل انقلاب در هر جایگاهی که قرار داشتند برابری و برادری را سرلوحه کار خودشان ساخته بودند و با گذشت، انفاق، اخلاق، ایثار و فداکاری انقلاب ایران را به پیروزی رسانیدند.

این پیشکسوت بسیج و سپاه در خراسان جنوبی  با اشاره با زندگی شهیدان جابری، کاووسی و برونسی عنوان داشت: برونسی به گونه ای زندگی می کرد که هر زمان مشکلی برایش پیش می آمد از حضرت فاطمه استمداد می طلبید و اجابت می شد.

وی تصریح کرد فرزند شهید برونسی در دیداری که از خانواده ایشان داشتیم از ملاقات پدر خود می گفت و اعلام می داشت که پدرم هر از چند گاهی که مشکلی برایمان پیش می آید به ما سر می زند و ما را یاری می رساند.

وی با بیان این خاطرات تاکید کرد نیروهای اولیه سپاه اکثرا از قماش شهید برونسی بودند و شاید معلوماتشان کم بود، اما ارتباط آن ها با خدای متعال عجیب بود، خلوص بالا و و صفای باطن عجیبی و ولایی داشتند که امروزه باید در بین پاسداران نهادی شود و به صورت فرهنگ در آید.

وی در پایان اصرار داشت که باید پاسداران از تملقات و تعلقات دنیایی بگذرند و درجه و جایگاه را رها سازند و ارزشهای اسلامی و دینی را در بین یکدیگر نهادی سازند تا جزئی از وجودشان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها