خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)

شهدای منا ماهیت واقعی آل سعود را برملا کردند

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: شهدای مظلوم منا، ماهیت واقعی و چهره کریه آل سعود را برای همیشه برملا کردند.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی مختاران طی سخنانی در همایش فصلی مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه امام حسین(ع) که روز چهارشنبه 24 شهریور در سالن امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر راهبردی ترین طرح تحولی است که از سوی سپاه و ناحیه و با محوریت مسجد و امام جماعت اجرا می شود.

وی افزود: ضرورت دارد از ظرفیت تجربه های ارزشمند پیشکسوتان بسیجی به عنوان گل های سرسبد بسیج بیشتر استفاده شود و آنها با قبول مسئولیت در این زمینه، منشاء اثرات مثبت در سطح جامعه باشند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) تصریح کرد: برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف امر به معروف و احیای آن، لازمست نخبگان محل بخصوص پیشکسوتان بسیجی روحیه مطالبه گری داشته باشند و سازمان های مربوطه نیز پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف آسیب های اجتماعی و اعتقادی و انحرافات فرقه ای باشیم.

مختاران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز فاجعه منا تاکید کرد: شهدای مظلوم منا ماهیت و چهره واقعی و زشت رژیم آل سعود را بر ملا کردند.

وی افزود: فاجعه منا بیش از هر زمان دیگری جهت گیری ظالمانه حقوق بشر آمریکایی را برای جهانیان اثبات کرد و نشان داد دنیا روز به روز به چه مهلکه ای نزدیک می شود.

در این همایش، سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نیز حضور داشتند.


ارسال نظرات