خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی:

پدر و مادرها زمینه ازدواج آسان را برای جوانان مهیا کنند

حجت الاسلام موسوی گفت: جوان ها از تجملات در ازدواج و زندگیشان دوری کنند زیرا سرمنشاء خیلی مشکلات در آینده برای آنها خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، نشست تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج راه کربلا ماهیدشت با حضور بسیجیان و رابطین عقیدتی پایگاهها و فرماندهان و شورای حوزه پایگاه برزگرا شد.
در این نشست حجت الاسلام موسوی، با اشاره به ازدواج ساده و بی تشریفات حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز یک زندگی مشترک با سادگی و کمترین  امکانات بدون هیچگونه تجملاتی را برای جوانان بهترین الگو دانست و از پدر و مادرها خواست زمینه یک ازدواج آسان برای فرزندان خود مهیا کنندو دیانت طرف را در نظر بگیرند نه ثروت و مال دنیا را که پایه و بنیاد زندگی را سست می کند.
وی گفت: با توجه به دسیسه های دشمن در عرصه فرهنگ ، و تلاش آنها در بی هویت کردن جوانان و دور کردن آنها از دین و اخلاق و تقوا از همه خواست که هوشیار باشند ماهواره را داخل خانه خود نبرند که شیطان رابه خانه خود برده اند مواظب جوانان خود باشید و در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی آنها را کنترل کنید و اگر مواظب این هجمه فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن نباشید مطمئن باشید جوانان شما ضربه خواهند خورد.
وی افزود: تقوی پبشه کنید و جوانان خودرا باقرآن و احکام اسلامی آشنا کیند تا در مسیر قرب الهی قرار گیرند.
ارسال نظرات