مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درتیپ مردم پایه 71 روح‌الله

پیام غدیرخم حرکت همه‌جانبه در مسیر ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درتیپ مردم پایه 71 روح‌الله پیام غدیرخم را حرکت همه‌جانبه در مسیر ولایت دانست و گفت: غدیر ادامه خط رسالت انبیا و امامت؛ و ولایت فقیه ادامه دهنده ولایت غدیر خم است.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۱۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جشن دهه ولایت و امامت با حضور فرماندهان، مسئولین و پایوران تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در پادگان امام علی(ع) اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسامین شایسته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در گروه مهندسی 42 قدر در این مراسم ضمن تبریک این اعیاد بزرگ غدیر را ادامه دهنده رسالت انبیا الهی و امامت دانست و گفت: غدیر اقدام رسمی برای تبیین جهان بینی پیامبر و خط مشی رسمی برای مسلمانان است.

وی افزود: از روز عید قربان تا عید غدیر، مقطعی متصل و مرتبط با مسئله امامت است؛ در یک نگاه کلی، پیوند روز عید قربان با عید غدیر، این است که باید در روز عید قربان رذائل و هواهای نفسانی را در درون خود ذبح و قربانی کرد تا با طهارت و پاکی روح، وارد عید ولایت مطلقه کلیه الهیه حضرت امیر(ع) شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درتیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: مساله ولایت حضرت امیر(ع) آنقدر پاک و طاهر است که، هرگز نمی‌تواند با آلودگی باطنی، قدم در آن نهاد و خود را از موالیان واقعی آن حضرت دانست.

حجت‌الاسلام شایسته با اشاره به لزوم درک پیام غدیر گفت: درس غدیر این است که اگر امامت‌ها و غدیرها پاس بداریم مشکلات در جامعه اسلامی رخ نمی‌دهد؛ حکومت ولایی، قلعه استواری است که می‌تواند چاره دردهای بشر باشد.

وی افزود: نمونه‌ای از تحقیق حکومت ولایی، حکومت علوی است، ده سال حکومت ولایی نبی اکرم(ص) در مدینه و پنج سال حکومت ولایی مولای متقیان علی(ع) در کوفه، پایه‌گذار تمدن اسلامی در قرن‌های بعدی شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درتیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: بدون ولایت، جامعه اسلامی به بیراهه می‌رود، ولایت فقیه امروز ادامه دهنده ولایت غدیر خم است.

حجت‌الاسلام شایسته در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که راه و خط مشی امام راحل همان پیام غدیر بود رهبر معظم انقلاب نیز همین راه را ادامه می‌دهند؛ هرکس هم که بر سفره ولایت است باید وظیفه خود را ادا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات