خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت؛

شناسایی تهدیدات دشمن از مهمترین وظایف بسیج رسانه/بسیج رسانه عامل پیشگیرانه در برابر تهدیدات داخلی و خارجی

کد خبر: ۸۷۴۷۶۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش ازظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران مسئول، فعالان رسانه ای و اعضای شورای بسیج رسانه با محوریت موضوع اجلاسه 4000 شهید استان گلستان، شناسایی تهدیدات دشمن را از مهمترین وظایف بسیج رسانه خواند و اظهار کرد: بسیج رسانه باید تهدیدات علیه انقلاب اسلامی را به درستی شناسایی کرده و با مشورت با صاحب نظران، با آنها مقابله کند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا بسیج رسانه به عنوان یک تشکل به موفقیت برسد لذا ایجاد این تشکل به خودی خو دعامل پیشگیرانه برابر تهدیدات داخلی و خارجی خواهد بود.

سردار صادقی با بیان اینکه مبانی، اصول، شاخص ها و راهبردهای انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) معماری و توسط مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرده، تصریح کرد: بسیج تشکلی است که از انقلاب اسلامی پاسداری می کند لذا اگر بتوانیم اصول و مبانی، راهبردها و استراتژی های انقلاب را با آموزش در این قشر نهادینه و تبدیل به شاخص های دست یافتنی و همچنین تبدیل به مدل های قابل مفهوم و معیار کنیم، آن زمان است که مخاطب با خواندن یک خبر می تواند به مشرب فکری صاحب خبر پی ببرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: اخباری که بتواند هدفی را دنبال کند، به راهبرد برسد و استراتژی را معین کند، رسالتی است که بر عهده بسیج رسانه قرار دارد.

سردار صادقی یکی از مبانی و اصول انقلاب را « اسلامیت» خواند و گفت: در 37 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، برخی در تلاش هستند تا اسلامیت نظام را از وضعیت انتفاع خارج کنند.

وی « استقلال» را یکی دیگر از مبانی انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان کرد: استقلال یکی از اصول انقلاب اسلامی است که مورد هجمه  دشمنان قرارگرفته است  لذا برخی می گویند کشوری که بخواهد استقلال داشته باشد و از توانمندی خود استفاده کند، انزوا طلب می شود یا اینکه گفته می شود تا زمانی که گفتمان است قدرت نظامی را باید کنار گذاشت لذا باید مشرب فکری آنها برای جامعه مشخص شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حوزه امنیت داخلی و خارجی بیان کرد: طبق اصولی که امام (ره) تعیین کرده است، بسیج باید جهان را از سلطه جهانخواران برهاند و این استراتژی مهم انقلاب اسلامی است لذا در حوزه امنیت خارجی جمهوری اسلامی این استراتژی را دنبال می کند.

سردار صادقی با بیان این مطلب که دخالت در ذات جمهوری اسلامی وجود ندارد اما کمک به کشورهای دیگر جزو راهبردهای ماست، اظهار داشت:نظام سلطه در سوریه به دنبال این بود تا خط مقاومت ابتر بماند اما زمانی که عنصر ایمان و مردم در کنار هم قرار گیرند نظام سلطه شکست خواهد خورد و در این کشور بعد از گذشت پنج سال هنوز سلطه گران به اهداف خود دست پیدا نکرده اند.

وی ارتقاء دانستنی ها، ارتقاء مهارت ها و اراده و خواست فعالان را سه اصل در بسیج رسانه خواند و تصریح کرد: اگر در دو بخش نخست طرحی موثر وجود داشته باشد حتما از آن طرح حمایت خواهیم کرد .

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه به اجلاسیه 4000 شهید استان که در 25 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد اشاره کرد و یادآور شد: از تیرماه سال گذشته ستاد راه اندازی شد و بنا داریم پس از اتمام هفته دفاع مقدس نشست خبری با موضوع این اجلاسیه را برگزار نماییم.

سردار صادقی دهکده مقاومت را یکی از مهمترین اقدامات اجلاسه خواند و گفت:در تلاش هستیم تا به نوعی این فضا را طوری طراحی کنیم که افراد پس از خروج از آن محل، هرآنچه که مشاهده کرده تداعی معانی ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها