خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد

هدف استکبار جهانی ضربه به اصلیت نظام جمهوری اسلامی ایران/30 میلیارد ریال کمک‌ مردم همدان به جبهه مقاومت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از برپا کردن این جنگ تصرف قسمتی از خاک کشور ایران نبود، گفت: هدف او این بود که اصلیت نظام جمهوری اسلامی را به خطر اندازد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در 8 سال ابتدایی انقلاب اسلامی جنگی اتفاق افتاد که شاید در طول 37 سال بعد و حتی قبل از آن چنین اتفاقی نیفتاده بود، به لحاظ اهمیتی که این موضوع داشت.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی وقتی استکبار جهانی به نتیجه رسید که این انقلاب رو به رشد است و می‌تواند استقلال خود را به‌صورت ماندگار داشته باشد، برنامه بسیار پیچیده و سختی را طراحی کرد و آن انجام یک عملیات بزرگ برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از برپا کردن این جنگ تصرف قسمتی از خاک کشور ایران نبود، افزود: هدف او این بود که اصلیت نظام جمهوری اسلامی را به خطر اندازد و با نزدیک شدن به تهران به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران برسد.

وی گفت: مردم و رهبری با اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با رشادت‌ها و حماسه‌های 8 سال دفاع مقدس نقش بزرگی را ایفا کند و استان همدان در طول دفاع مقدس رسالت بزرگ و تاریخی را از خود به‌جا گذاشتند و توانستند با تقدیم 8 هزار شهید بزرگوار و هزاران جانباز و اسیر در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کنند.

*برگزاری 150 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در همدان

مجیدی در ادامه عنوان کرد: در سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس 150 عنوان برنامه در استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره 1100 شهید ملایر با حضور سردار سلیمانی، پیاده‌روی خانوادگی و جشن تجلیل از سربازان از جمله برنامه‌های اجرایی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری هفتمین همایش سراسری مداحان کشور طی هفته دفاع مقدس در همدان تصریح کرد: افتتاح 20 واحد تولیدی، تحویل 5 خانه برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای محرومیت‌زدایی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

* دیدار با 200 خانواده شهید دفاع مقدس

وی یادآور شد: همایش مودت بازنشستگان، برگزاری جشنواره مالک اشتر و طرح مهر ولایت که دیدار از 200 خانواده شهید دفاع مقدس است نیز طی این هفته برگزار می‌شود.

مجیدی با بیان اینکه تجلیل از خادمین راهیان نور نیز به‌صورت مشترک توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری یادواره شهدا در اکثر شهرها و احداث مجتمع فرهنگی در مسیر زائرین کربلا اشاره کرد.

وی با اشاره به کمک به جبهه مقاومت که ماحصل فرهنگ جهاد و شهادت است، ابراز داشت: در این راستا بیش از 3 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم همدان در 6 ماهه اول سال جاری جمع‌آوری شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری سالگرد سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: از ویژه برنامه‌های 15 مهر ماه برگزاری سالگرد این شهید بزرگوار در حوزه هنری تهران با حضور خانواده معظم این شهید، برگزاری سالگرد در حسینیه امام(ره) همدان با سخنرانی سرلشکر «رحیم صفوی»، برگزاری مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری قرائت دعای توسل بر سر مزار سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» و برنامه گلریزان برای مجمع فرهنگی به یاد این شهید بزرگوار است،

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار