خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

افتتاح 3 سالن ورزشی با اعتبار 6 میلیارد ریال در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افتتاح سه سالن ورزشی روستاهای شعبان، دهفول و شهرک با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس درشهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۶۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ هشت ساله که با تحریک و حمایت همه جانبه استکبار جهانی، توسط رژیم بعثی عراق بر مردم ایران تحمیل شد، تنها محدود به خطوط مقدم جبهه‌ها نبود، بلکه تمام سرزمین اسلامی ما اعم از شهرها و روستاها را در برگرفت.

وی افزود: تجاوز عراق به ایران که در۳۱ شهریور ۱۳۵۹(سپتامبر ۱۹۸۰)، آغاز شد و به مدت ۸ سال ادامه یافت، طولانی‌ترین و بی‌سابقه‌ترین جنگ متعارف قرن حاضر به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه اساساً هر کشوری پایان جنگ و یا هر بحرانی را گرامی می دارد، گفت: ما شروع جنگ و دفاع مقدس را گرامی می‌داریم وهدفمان این است که به گوش دشمنان این نظام مقدس برسانیم که اگر چه شما شروع کننده این جنگ بودید و تمام نظام‌های قدرتمند جهان شما را حمایت کردند اما ما که بدون هیچگونه امکاناتی و تنها با نیروی ایمان به جنگ با شما پرداختیم پیروز این میدان هستیم .

وی اضافه کرد: مهمتر اینکه می‌خواهیم یادگارهای جنگ و دفاع مقدس را به همه جهان و از جمله نوجوانان و جوانان نشان دهیم و درس عبرت و الگویی برای آنها باشند.

کریمی افزود: دشمنان بدانند که ملت ایران هیچگاه اجازه تجاوز به کشورش را نخواهد داد و بازنده میدان همان‌هایی هستند که جنگ‌ها را آغاز می‌کنند و خود را به دست دیگران می‌سپارند .

وی از برگزاری 180 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی طی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: در این هفته دیدار با امام جمعه و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را خواهیم داشت .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی در این هفته خبر داد و افزود: سه سالن ورزشی روستاهای شعبان، دهفول و شهرک با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید .

وی از برگزاری یادواره شهدای روستای بدیع الزمان این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم در روز پنجشنبه یکم مهر ماه برگزار می‌شود و همچنین در طول هفته دفاع مقدس یادواره‌های شهدای چندین روستای دیگر نیز برگزار خواهند شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار