خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

ولایت از مهمترین پایه‌ها و ستون دین اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: از مهمترین پایه‌ها و ستون دین اسلام، ولایت است.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در مراسم جشن عید غدیرخم که در پایگاه زینبیه حوزه زینب کبری(س) نهاوند برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از مهمترین پایه‌ها و ستون دین اسلام، ولایت است.

وی با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام افزود: امام باقر(ع) می‌فرماید «اسلام بر پنج چيز استوار است، بر نماز، زكات، حج، روزه و ولايت».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نکاتی در مورد ولایت تصریح کرد: در حدیثی از پیامبر(ص) آمده است «اگر عبادت کننده‌ای عبادت کند خدای عزوجل را به اندازه عمر نوح و برای او هم وزن کوه احد طلا باشد و در راه خدا انفاق نماید و یک هزار سال پیاده به مکه برود و عمل حج انجام دهد و بعد در بین صفا و مروه در راه خدا مظلومانه شهید شود ولی ولایت علی بن ابیطالب(ع) را نداشته باشد بوی بهشت را نشود و داخل در آن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت صافی تمام اعمال ما است، گفت: وظیفه ما این است که پیام غدیر را دریافت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به پیام‌های غدیر ابراز داشت: ولایت‌پذیر بودن، در مسیر ولایت بودن و ولایت را تنها نگذاشتن، توجه به دین اسلام، شناخت کامل دین و کامل عمل کردن و حفاظت کردن، توجه به حجاب و نماز اول وقت و... از جمله پیام‌های عید غدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار