فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

نباید بگذاریم یاد شهدا فراموش شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین گشایش نمایشگاه دفاع مقدس تبریز در پارک موزه پایداری این کلان شهر، هفته دفاع مقدس را یادآور یاد و نام شهدا عنوان و تاکید کرد: نباید بگذاریم یاد شهدا فراموش شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۲۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و نهیب ایشان نسبت به فراموشی شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را فرصت خوبی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برنامه های مختلف آن، بازسازی عملیات کربلای 5 را به همت لشکر عملیاتی 31عاشورا از مهم ترین برنامه های این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس خواند.

کریمیان از کربلای 5 به عنوان عملیات سرنوشت ساز دوران جنگ پس از عملیات کربلای 4 نام برد و اظهار داشت: دشمن انتظار نداشت رزمندگان ما در زمان اندک به چنین عملیاتی دست بزنند، عملیاتی که منجر به قطع نامه 598 شد.

این فرمانده بسیجی به نقش رزمندگان لشکر عاشورا در عملیات کربلای 5 پرداخت و گفت: رزمندگان لشکر عاشورا سخت ترین قسمت این عملیات را پذیرفتند که بالاترین آمار شهدای لشکر هم مربوط به این عملیات است.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود هفته دفاع مقدس را بهترین بهانه برای تجدید بیعت با شهدا در تداوم راه و مسیر آن ها دانست و بیان کرد: باید در برهه کنونی روحیه انقلابی و استکبارستیزی خود را با تاسی از شهدیدان تقویت و با حرکت های تضعیف کننده انقلاب و اشرافی گری مقابله کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: همه ما در این نمایشگاه جمع شدیم تا به عنوان سربازان ولایت جان برکف بودن خود را اعلام کرده و بگوییم راه شهدا تا شکل گیری تمدن اسلامی و حکومت جهانی اسلام ادامه دارد و هرگز پرجم شهدا را بر زمین نخواهیم گذاشت.


نمایشگاه دفاع مقدس تبریز ساعتی پیش با حضور مسئولان لشکری و کشوری در پارک موزه پایداری کلان شهر تبریز گشایش یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار