خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت؛

چیزی که سایه جنگ را از کشور ما برداشته آمادگی ، اقتدار ،توکل بر خداست نه گفتگو با غرب /تصاویر

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت:امروز فکر و اندیشه ای در کشور است که که می خواهد آن ایستادگی و شجاعت ، مقاومت و ایثار گری و عزت را زیر سوال ببرد و ما را مجددا برده آمریکا کند و در تبعیت این کشور درآورد لذا باید مراقب بود.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان صبح امروز  در دومین روز از هفته ی بزرگداشت دفاع مقدس کارکنان اداره کل ، دادگستری گرگان ، دادسرا، شورای حل اختلاف و سازمان های تابعه دستگاه قضایی به امامزاده عبدالله گرگان رفتد و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند

در این مراسم جانشین سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: در شرایطی که تلاطم طوفان سراسر جهان به ویژه منطقه غرب آسیا را فرا گرفته است امروز کشور ما در امنیت و آرامش کامل است و این به واسطه خونهای پاک شهدا و فداکاری این عزیزان است.

وی افزود:همه ما در هر پست و جایگاهی که هستیم جیره خوار خون شهدا هستیم و می بایست همیشه به خود تذکر دهیم که نتیجه این آرامش و امنیت نفس قدسی این شهداست و ارواح طیبه این شهداست که همچون شمع سوختند تا ما و اندیشه های تابناک امام (ره) که برگرفته از قرآن و اسلام است و این نورانیتی که جهان امروز به برکت اسلام و تفکر و اندیشه اسلامی در جهان برپا شده زنده بماند لذا ما مدیون خون شهدایم.

دکتر کریمی اول در ادامه در خصوص لزوم داشتن بصیرت افزود: باید توجه کرد که گذشت زمان ما را دچار غفلت نکند و با شناختی عمیق و بصیرت دقیق به لایه های مختلف این موضوع در کارشهدا اندیشه ایی داشته باشیم که چه عاملی باعث شد که شد که شهدا عزیز ترین موجودی خود یعنی جانشان را در راه اسلام فدا کردند در حالی که این روزها خیلی ها می خواهند بستری را فراهم کنند که یاد شهدا اندیشه و تفکر شهدا اراده و رسم ایستادگی و مقاومت شهدا به دست فراموشی سپرده شود.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: کسانی ممکن است قبلا در جایگاههای خوبی از این نظام بوده باشند ولی حب نفس حب جا و مقام حب اولاد و دیگر مسائل آنان را زمینگیر کرد فلذا به آرمانهای این انقلاب پشت پا زدند ولی باید بدانند که این راه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حقوقهای نجومی برخی از مسئولین نظام اشاره کرده و یا آور شد: در هفته دولت و معرفی شهید شاخص دولت در استان زندگی نامه شهید مرجانی توسط فرزند ایشان قرئت شد شهیدی که برای اعزام به جبهه بخاطر مخالفتهای اداره مرخصی بدون حقوق گرفته و در جنگ شرکت می کند و به مقام شامخ شهادت نائل می آید و در مقایسه با کسانی که نه تنها حاضر نیستند یک ریال از آنها طرف بیت المال رود بلکه همه آنچه از بیت المال دارند را در مصادره خود در می آورند و می بینیم که هیچ برخوردی با آنان نمی شود.

کریمی اول گفت: امروز فکر و اندیشه ای در کشور است که که می خواهد آن ایستادگی و شجاعت ، مقاومت و ایثار گری و عزت را زیر سوال ببرد و ما را مجددا برده آمریکا کند و در تبعیت این کشور درآورد لذا باید مراقب بود که از زبان هر کسی این سخنان گفته شود و در هر جایگاهی که باشد با او برخورد شود.

دکتر کریمی افزود: عده ایی خیال می کنند که اگر امروز جنگی در کشور نیست به واسطه گفتگوبا غرب  است ولی باید بدانند که هرگز اینطور نبوده و نیست و چیزی که سایه جنگ را از کشور برداشته آمادگی ، اقتدار ،توکل بر خدا و خون شهداست نه گفتگو .

جانشین سپاه نینوا گلستان  با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بی اعتمادی به آمریکا گفت: معظم له بارها به این موضوع اشاره کردند و اخیرا هم فرمودند که نیروی انقلابی بایستی بی اعتمادی مطلق به آمریکا داشته باشد لذا پاسداری از انقلاب اسلامی و در این راه بودن بصیرت و گوش به فرمان ولی بودن می خواهد.

کریمی افزود: فرق ملت ایران با کسانی که صدر اسلام در زمان مولا علی (ع) بودند این است که مردم آن زمان نگاهشان به خواص بود آن هم خواص آلوده اما افتخار ملت ما این است که امروز نگاهش به خیمه اصلی انقلاب یعنی جایگاه ولایت است و به همین منظور در همه صحنه ها چه در جنگ تحمیلی و چه در جبهه مقاومت و چه در دیگر فضاها آمریکا و صهیونیسم و غرب را زمینگیر کردیم  و تا زمانی که سرباز ولایی مقام معظم رهبری (مد ضله العالی) هستیم و همانند شهدا پا به رکاب این انقلاب، قطع الیقین این انقلاب به ساحل نجات خواهد رسید.

لازم به ذکر است درمراسم که با ورود کاروان یادواره  شهدا به گلزار شهدا همراه بود مزار قاضی شهید ابراهیم کریمی ، شهید شاخص استان نیزعطرافشانی شدکارکنان قضایی استان در این مراسم بار دیگر بر ادامه ی راه امام راحل و شهدا تاکید کردند.

 

انتهای خبر/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها