هشت سال دفاع مقدس صحنه ارزش ها و اعتقادات دینی بود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی هشت سال دفاع مقدس صحنه ارزش ها و اعتقادات دینی دانست.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۵۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در یادواره شهدای گمنام و 54 شهید شهرستان کمیجان که به همت پایگاه شهدای حوزه شهید نبیری سپاه ناحیه مقاومت کمیجان برگزار شد پیام شهدا را ولایت پذیری دانست و گفت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی افزود: عزت امروز کشور مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی هزاران شهید والامقامی است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی خون پاک خود را اهدا کردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های آنان و توسعه وترویج افکار و آموزه‌های شهدا در جامعه به ویژه میان جوانان می‌تواند اهداف شهدا را در جامعه زنده كند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا است و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی که حاصل تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن است، تنها با تبعیت محض از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر اهداف نورانی و آموزه‌های شهدا امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: تمامی شهدای عزیز ایران اسلامی از جمله 54 شهید گرانقدر شهرکمیجان شهاب ثاقب این امت بودند كه بر سر ستمگران و كینه توزان این انقلاب فرو ریختند و خود نیز به ستارگان آسمان پیوستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: دلاوری‌ها، رشادت‌ها و مجاهدت‌های این بزرگان صفحات نورانی تاریخ این منطقه خواهد بود و خون پاك آنان نوای حقانیت و سعادت این كشور شد.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه ‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات