خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس:

تنها راه برون رفت از فتنه های پیچیده امروز اطاعت محض از ولایت فقیه است

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امروز مأموريت و وظيفه ي ما خيلي مهم است چون فتنه هاي امروز خيلي پيچيده و غير قابل پيش بيني است لذا تنها راه برون رفت از اين فتنه ها گوش دادن به فرامين رهبري و پيروي از دستورات ايشان است.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی، صبح امروز شنبه 3 مهر 1395 به مناسبت هفته ي دفاع مقدس به همت دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه محفل خاطره گويي در محل نمازخانه ناحيه زيركوه برگزار شد.

سرهنگ پردل از پيشكسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس در این جلسه اظهارداشت: انقلاب اسلامي كه با رهبري داهيانه حضرت امام (ره) در ايران پايه ريزي شد ، يك پديده جديد نبود بلكه اين نظام استمرار حكومت انبياء و اولياء الهي از اول خلقت بشر با خط و مشي و چارچوب قوانين مشخص تاكنون است.

وي ادامه داد: هدف همه ي انبياء و امامان معصوم(ع) هدايت بشر براي رسيدن به جايگاه واقعي انسان به عنوان اشرف مخلوقات بود ولي متأسفانه هركدام از امامان معصوم به دلايلي از جمله عدم همراهي مردم زمانشان و بي بصيرتي مردم موفق به تشكيل حكومت اسلامي نشدند ولي حضرت امام (ره) با پشتيباني مردم بصير ايران اسلامي موفق به تشكيل حكومت اسلامي شدند.

پردل در ادامه بيان كرد: حضرت امام و شهدا و... حكومت و نظام اسلامي را در ايران اسلامي پايه ريزي كردند و وظيفه و ماموريت ما حفظ نظام و دستاوردهاي آن و انتقال به نسل هاي آينده مي باشد لذا يكي از مواردي كه در اين راه همواره مهم است بصيرت است كه رهبري همواره تاكيد دارند بصيرت خود را زياد كنيد چون هرجا دشمن توانست به ما ضربه بزند بصيرتمان كم بود.

ان یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: ما درجنگ مي توانستيم  بهتر از اين عمل كنيم و بعد از فتح خرمشهر صدام و نيروهاي عراقي ديگر نا اميد شده بودند زيرا تمام داشته هاي صدام خرمشهر بود و صدام قبلا گفته بود اگر نيروهاي ايران بتوانند خرمشهر را آزاد كنند كليد بصره را به آنها خواهم داد لذا با فتح خرمشهر توسط رزمندگان ضربه سختي به صدام وارد شد ولي به دليل وجود ترديد و شبهه در صفوف رزمندگان متأسفانه موضعگيري ها متفاوت شد و باعث ادامه جنگ شد .


 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها