خبرهای داغ:
ذوالنور:

امضای FATF ناامنی گسترده‌ای را در کشور ایجاد می‌کند/ آقازاده رشوه‌بگیر در ماجرای کرسنت میلیاردها دلار به کشور ضرر زد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر FATF امضا شود تمام نقل و انتقالات مالی و اسنادی ایران به صورت آنلاین توسط دشمن کنترل می‌شود و ناامنی گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
امضای FATF ناامنی گسترده‌ای را در کشور ایجاد می‌کند/ آقازاده رشوه‌بگیر در ماجرای کرسنت میلیاردها دلار به کشور ضرر زد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مجتبی ذوالنور در همایش بزرگ «رسالت اساتید و نخبگان دانشگاهی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس» که به منظور گرامیداشت حماسه بی‌بدیل رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری ملی و دینی با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی استان قم امشب در تالار شهید آوینی واقع در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نظام سلطه برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران انواع فتنه‌ها را طراحی و اجرا کرده است، راه‌اندازی گروهک‌های ضد انقلاب،‌ راه‌اندازی جنگی نابرابر از زمین و هوا و دریا به مدت هشت سال، 17 هزار شهید ترور، شهدای محراب، شهدای هسته‌ای،‌ بایکوت سیاسی، جنگ تبلیغاتی و ... تنها چند پرده از توطئه‌های دشمن بر ضد ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنگ دشمن پایان نیافته است.

وی افزود: در دفاع مقدس دو نوع عملیات بود،‌ بعضی عملیات‌ها رو در رو بود که به آن تک جبهه‌ای می‌گفتند مانند فتح المبین، بدر، خیبر  و رمضان.

ذالنور اضافه کرد: رزمندگان ایرانی در طی هشت سال دفاع مقدس، تابلوی تمام نمای مقاومت در اسلام بودند، ارتشی‌های ایرانی ابایی نداشتند از اینکه از نشانه‌های خود، بی‌باکانه در جنگ رو به رو استفاده کنند.

امضای FATF ناامنی گسترده‌ای را در کشور ایجاد می‌کند/ آقازاده رشوه‌بگیر در ماجرای کرسنت میلیاردها دلار به کشور ضرر زد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس برخی عملیات‌ها از جنس نفوذ بود که غالب عملیات‌های برون مرزی از این جنس بود.

وی عنوان کرد: دشمن اگر نتواند از طرق مختلف مانند بایکوت سیاسی، تحریم و ... مقاصد خود را اعمال کند، اینگونه نیست که اهداف خود را فراموش کرده باشد، فقط تاکتیک‌ها را عوض می‌کند.

ذوالنور بیان کرد: وقتی دشمن نتوانسته است در تخریب از برون موفق باشد، تخریب از درون را دنبال می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حادثه 11 سپتامبر خود صهیونیست ها و نظام‌سلطه عاملین این حادثه بودند.

وی افزود: اجرای قرارداد‌های نفتی یعنی برگرداندن کشور به دوران قبل از ملی شدن صنعت نفت چون بر اساس این قرارداد‌ها الگویی تنظیم کرده‌اند که انگلیس برای ما تصمیم بگیرد.

ذوالنور با اشاره به ضررهای گسترده قراردادهای نفتی گفت: در قراردادهای نفتی مالکیت منابع از دسترس ما خارج می‌شود و اختیار از ما سلب می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فلان آقازاده 5 میلیون دلار در ماجرای کرسنت رشوه گرفت و موجب شد ایران میلیاردها دلار جریمه شود.

وی ادامه داد: کم کم دارد مشخص می‌شود که چرا دولت نمی‌خواست مردم از پشت‌پرده برجام باخبر شوند، دشمن در جریان کامل مفاد برجام بود ولی مردم ما بی اطلاع بودند.

ذوالنوری عنوان کرد: اگر FATF  امضا شود تمام نقل و انتقالات مالی و اسنادی ایران به صورت آنلاین توسط دشمن کنترل می‌شود و ناامنی گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.
ارسال نظرات