خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

یادواره شهدای شهرستان خرمدشت برگزار شد

همزمان با هفته داع مقدس یادواره شهدای خرمدشت با حضور سردار حاجی زاده فرماده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در سومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم یادواره 95 شهید بخش خرمدشت با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خرمدشت برگزار شد.
در این مراسم سردار حاجی زاده با اشاره به خیانتها و جنایتهایی که کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس در حق مردم ایران کرده اند اظهار کرد: امروز بعضی از مسئولین سعی دارند با بزک کردن چهره آمریکا، مردم با فراموش کردن این جنایتها آنان را به رابطه با این کشور سوق دهند و این درحالی است که جنایتهای این کشورها هرگز از اذهان مردم ما پاک نمی شود .
وی در ادامه به دستاوردهای نیروهای نظامی در سالهای اخیر در زمینه های موشکی ، سامانه های پدافندی و ردیابی  اشاره کرده و افزود: همه این دستاوردها با اتکا به استعدادها و توانمندی های نیروهای داخلی به دست آمده است و اگر مسئولین امر می خواهند در سایر زمینه ها چه اقتصادی و و چه دیگر عرصه ها پیشرفتی حاصل شود باید به توانمندی های داخلی تکیه نمایند و چشم امید به سوی بیگانه ها نداشته باشند.

گفتنی است سردار حاجی زاده ضمن تشکر از مردم خرمدشت به علت حضور در این یادواره در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد.

7001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار