در یادواره «آبروی کوچه؛ افتخار محله»

روحیه ایثار جوانان ایرانی، استکبار جهانی را به‌زانو درآورد

امام جمعه زاویه گفت: ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند امام عاشقان خمینی کبیر(ره)، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار را باطل کرد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با هفته دفاع مقدس اولین یادواره «آبروی کوچه؛ افتخار محله» در روستای رحمت‌آباد، یادبود شهید والامقام امیرعلی چاه‌کن به همت بسیجیان پر تلاش پایگاه شهدای رحمت‌آباد و با حضور پر شور و با اخلاص اقشار مختلف مردم شهید پرور رحمت‌آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن باقری امام جمعه شهر زاویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهدا گفت :31 شهریور یادآور طلیعة یکی از تابناک‌ترین و افتخارآمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران و حماسه و ایثار جوانانی است که مشق سرخ عشق را بالای خاکریزها نوشتند و ایران اسلامی را تا ابد وام دار پرواز از خاکریز تا خدای خویش نمودند.

وی افزود: جوانان غیور ایران با تاسی از سالار شهیدان، مبارزه در راه حق را فرهنگ ارزشی ملت نموده و ایثار و از خود گذشتگی را در رگ‌های ملت ما تزریق کردند.

حجت‌الاسلام باقری هفته دفاع مقدس را آئینه تمام نمای حماسه‌های ملت ایران در صیانت و پایداری از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند امام عاشقان خمینی کبیر(ره)، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار را باطل کرد.

امام جمعه شهر زاویه ادامه داد: دفاع مقدس همچون نگینی درخشان ثمره خون فرزندانی است که در استواری بر عقاید خود به درجه ایثار رسیدند تا غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل های بعدی انقلاب به یادگار بگذارند. 

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای بازشناخت ظرفیت‌ها و ذخائر معنوی و فرهنگی شهدا، جانبازان و آزادگان و بازگویی رشادت و جانفشانی دلیر مردانی که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی امام عظیم الشان دادند.

حجت الاسلام باقری در انتها با بیان اینکه بی‌شک انقلاب اسلامی ایران از ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان و مدافعان اسلام و مسلمین بنا نهاده شده است، تصریح کرد: این انقلاب عزت و سربلندی را برای تمام مظلومین ومستعضفین جهان به همراه خواهد داشت.

اهدای لوح سپاس و تقدیر از خانواده شهید به همراه گلباران مزار مطهر شهید امیرعلی چاه کن پایان بخش اولین یادواره آبروی کوچه افتحار محله روستای رحمت آباد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات