خبرهای داغ:
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

افتتاح فروشگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه گرگان

فروشگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه گرگان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور باحضور سرهنگ ملک حسینی مسول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا و سرهنگ مهاجر فرمانده سپاه گرگان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۲۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در سالی که مزین است به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان در راستای حمایت از تولیدات اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرگان اقدام به بازگشایی فروشگاه اقتصاد مقاومتی کرد.
در مراسم افتتاحیه این مراسم دکتر محمد حاجیلری مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج شهرستان گرگان اذعان کرد : با توجه به اینکه تولید کنندگان عرصه های اقتصاد مقاومتی دغدغه فروش محصولات را داشتند تلاش شد تا فروشگاه برای عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی ابتدا در سپاه ناحیه گرگان برپا گردد و ثابت کنیم که این کار را ابتدا از خودمان شروع کرده ایم.
وی درادامه گفت : با پیگیری های بعمل آمده قرار است چند باب مغازه در سطح شهر گرگان برای این امر در نظر گرفته شود و تولید کنندگان نگرانی از بحث فروش محصولات خود را نداشته باشند.
دکتر حاجیلری با بیان اینکه صدها شغل از قبل تسهیلات اقتصاد مقاومتی در گرگان ایجاد شده است ابراز داشت :امیدواریم در سالی که مزین است یه اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل شاهد تلاش های خوبی در عرصه اقتصاد مقاومتی باشیم و بتوانیم با در اختیار قراردادن تسهیلات اقتصاد مقاومتی و راه اندازی عرصه های اقتصادی به شکوفایی اقتصادی برسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها