سردار عروج

منحرف کردن مسیر انقلاب از اهداف اصلی دشمنان است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان به دنبال منحرف کردن انقلاب اسلامی هستند اما ایران همچنان مقتدرتر از گذشته در سطح دنیا می‌درخشد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار خسرو عروج در یادواره شهدای روستای گازران از توابع شهرستان خنداب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از جهاد و کاری که این شهیدان در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند نیست.

وی افزود: همه ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود باید از آنچه که به عنوان امانت به ما سپرده‌اند حراست کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان به دنبال نابودی مرام و راه شهدا هستند تا بتواند انقلاب را از راه حقیقی خود منحرف کند، و برای رسیدن به هدف خود دست به هر کاری میزند.

سردار پاسدار عروج در ادامه گفت: دشمن با استفاده از ماهواره و فضای مجازی وعوامل دیگر قصد ایجاد فرهنگی ضد دین و ضد انقلابی را دارد ولی با وجود رهبری مقتدر و جوانانی مومن و بسیجی راه به جایی نخواهد برد.

وی دفاع مقدس را یاد آور دلاوری‌ها و جانبازی‌های جوانانی خواند که به ندای رهبر خود لبیک گویان با تمام وجود از جان و مال خود گذشته و در راه خدا و پاسداری از انقلاب تا آخرین قطره خون خون جنگیدند.

در ادامه مراسم با مداحی داود مسعودی‌مقدم و با ادای احترام به خانواده شهدای روستای گازران یاد و خاطره تمام شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات