خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان علاقه‌مند به حضور در تیم‌های امدادی مراسم محرم و صفر

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم از آغاز ثبت‌نام داوطلبان و علاقه‌مندان به حضور در تیم‌های امدادی برای پوشش مراسم عزاداری محرم و صفر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
آغاز ثبت‌نام از داوطلبان علاقه‌مند به حضور در تیم‌های امدادی مراسم محرم و صفر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین میررضایی با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و صفر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم هر ساله در ایام محرم و صفر پوشش امدادی مراسم و برنامه‌های عزاداری سطح شهر را با مشارکت امدادگران و نجاتگران داوطلب عضو جمعیت عهده‌دار می‌شود.

وی ادامه داد: این پوشش‌ها شامل پوشش امدادی مراسم عزاداری هیئات مذهبی بزرگ، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین در کربلای معلی است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با عنایت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مقرر شده است افرادی که آموزش‌های امدادی تخصصی جمعیت هلال احمر را فراگرفته‌اند و علاقه‌مند به حضور در این طرح‌ها هستند به ساختمان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی مراجعه کرده و فرم‌ مربوطه را برای عضویت هلال احمر قم تکمیل کنند.

میررضایی گفت: امسال امکان جدیدی فراهم شده تا افرادی که آموزش‌های امدادی را فراگرفته‌اند و تاکنون عضو داوطلب جمعیت هلال احمر نبوده‌اند بعد از طی فرآیند عضویت داوطلبانه در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از امروز تا ابتدای ماه محرم در ساعات اداری به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.
ارسال نظرات