خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

خراسان جنوبی 100 شهید کارمند را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه ادارات نقش تعیین کننده ای در پشتیبانی و جریان سازی در دفاع مقدس داشتند، گفت: 21هزار شهید کارمند کشوری داریم که از این تعداد 100 شهید از استان خراسان جنوبی می باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۳۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی صبح امروز در همایش نقش کارمندان در دفاع مقدس اظهارداشت: امروز، روز مباهله به معنای پیروزی کفر بر اسلام است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: یکی از خصوصیات بارز هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگ اقشار مختلف می باشد که علاوه بر نقش رهبری ودفاعی، نقش آفرینی خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه ادارات نقش تعیین کننده ای در پشتیبانی و جریان سازی در دفاع مقدس داشتند، گفت: 21هزار شهید کارمند کشوری داریم که از این تعداد 100 شهید از استان خراسان جنوبی می باشند.

وی با اشاره به سالروز عملیات آزاد سازی حصر آبادان، افزود: این عملیات در 5مهرماه سال 1360با مشارکت ارتش، بسیج و سپاه پیروزی بزرگی برای کشور رقم خورد که حصر آبادان شکسته و استارت عملیاتهای طریق القدس و فتح المبین زده شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا(علیه السلام)استان گفت: هرچه امروز در جنگ فرهنگی دشمن منسجم باشیم و ولایت پذیر موفق تر خواهیم بود و حلقه اتصال مبارزه با جنگ فرهنگی می توانند امربه معروف و نهی از منکر و حلقه های صالحین باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها