خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراوه تپه؛

شهادت عدم پذیرش ذلت و سرسپردگی به استکبار و ظالم است

فرمانده سپاه مراوه تپه گفت:شهادت عدم پذیرش ذلت و سرسپردگی به استکبار و ظالم است.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۴۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، غلامرضا کاوش فرمانده سپاه مراوه تپه در جمع بسیجیان و  آحاد مردم در مراسم  شهداء آبروی محله گفت : فرهنگ شهادت ، عامل اصلی پیروزی مجاهدین اسلام بر کفار و استکبار است  .

وی با بیان اینکه شهادت عدم پذیرش ذلّت و سرسپردگی به استکبار است افزود:نباید بنده استبداد و استعمار و استکبار گردیم لذا امام درس تسلیم نشدن را به ما آموخته است.

فرمانده سپاه مراوه تپه گفت:نمونه بارز فرهنگ شهادت در حماسه عاشورا ظهور کرد و عاشورا روز شهادت است، روز افتادن سرها از تن ها، روز جدایی حق از باطل، روز مواجهه اسلام با کفر است .

کاوش بیان داشت : ما امروز در شهرستان مراوه تپه در مراسم شهدا آبروی محله در محله شهید یونس برهانی علی نژاد جمع شده ایم تا یاد و خاطره این شهید را گرامی بداریم و با صدای رسا اعلام نماییم که ما ادامه دهنده راه شهیدان و فرهنگ شهادت می باشیم و در این راه  تا پای جان ایستادگی می نماییم .

وی افزود: ما امروز روبروی استکبار محکم و پا برجا می ایستیم و به ایستادگی خود هم چون شهیدان در راه اسلام و انقلاب افتخار می کنیم .

فرمانده سپاه مراوه تپه در پایان گفت : شهادت، اوج تعالی انسان است. در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است. شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.

اسماعیل تاجی فرماندار شهرستان مراوه تپه نیز در این مراسم اظهار کرد: در شهادت سه ویژگی مشاهده می گردد: الف: فی سبیل اللّه ب: آگاهی ج: اختیار که داشتن روحی بزرگ و توانمندی پیش نیازی برای رشادت و شهادت محسوب می گردد.

وی افزود: هنگامی که فرهنگ شهادت در جامعه رواج یافت، شوق و شعفی در قلوب بوجود آمده که سبب مسابقه و رقابت بر سر کسب این مقام می شود. پیامبر گرامی اسلام(ص)، با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت توانست با جمع اندک و ناتوان (به لحاظ مادی) مسلمانان اولیه، نصرت و یاری خداوند متعال را کسب کرده، بزرگترین ضربه ها را بر پیکر کفر و شرک زده و سبب تثبیت و گسترش سریع اسلام شود.

فرماندار شهرستان مراوه تپه بیان داشت : رشادت و شهادت، سبب عزت مسلمانان می شود، سرباز زدن از جهاد و شهادت، سبب سلطه دشمنان کینه توز بر اسلام و مسلمانان می گردد. با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می افتد و آنها را از نفوذ در دژهای اسلام، مأیوس و ناامید می کند و ایستادگی ما لرزه بر اندام دشمنان اسلام خواهد انداخت .

وی خارنشان کرد: ما امروز در شهرستان مراوه تپه در مراسم شهدا آبروی محله در محله شهید یونس برهانی علینژاد جمع شده ایم تا با آرمان های امام و شهداء تجدید میثاق نماییم و بر دشمنان اسلام و یاوه گویا بگوییم که ما تا آخرین قطره خون خود در راه اعطلای نظام و انقلاب ایبستادگی خواهیم نمود .

خبرنگار افتخاری بسیج  محمدرضا شریفی

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها